Mom2Two Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 telefonen lå bortgjemt, rakk ikke å ta den.. prøver å ringe tilbake, men får bare korte pip. regner med at det var du som ringte?
Northernlights Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Ja, nå trodde jeg du ble redd ;o) Og ikke torde ta den! Ringer igjen,jeg. Hadde en skremmende opplevelse for en halvtime siden,og holder på og summe meg etter det...lillegutten gikk ut ytterdøra,gjennom to dører. Jeg trodde han var sammen med pappsen sin, og plutselig får vi se ytterdøra stå på vidt gap! Vi bor i et MEGET traffikkert område...så jeg fikk panikk og fløy ut barbeint i det våte gresset,og panikken og blodtrykket steg i en faderlig fart mens jeg febrils så til alle kanter, og gubben sprang også overalt som en kylling med avkappet hode! Så ser jeg han sitte fredelig bak gjerdet på en gåbil!! Åh,det der var en vemmelig opplevelse!!! =( Tenker sånn på at det jammen kan skje en ulykke fort...og sitter her og takker Gud for at ikke noe alvorlig skjedde. Han hadde ikke vært ute veldig lenge,men sekundene teller jo med sånne små. Nå skal enda en krok settes på enda ei dør. Houdini Junior dette her,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå