Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Noen som har en type prevensjon å annbefale? Har brukt p-piller i åtte år, men kan jo ikke bruke det lenger nå. Har lest litt, og syns hormonspiral ser bra ut. Hva bruker dere? Fornøyd?
Pappas fultreffer :) Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg bruker hormonspiral. Har absolutt ingenting negativt å si om den, derimot har jeg masse positivt å si Så det er ingen tvil om at jeg kommer til å forsette med den ja
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Mene... man må helst vente tre mnd. etter fødsel før man setter inn spiral, må man ikke?
engajente Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har fått en p-pille som heter Cerazette, den kan brukes når man ammer!
nickoline og supermann Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har akkurat satt inn p-stav. Den kan du bruke mens du ammer.... Tålte ikke spirall og blødde av cerazette (minipille), så nå håper jeg det funker meg denne. Har veninner som bruker den og er veldig fornøyd. Sjelden bivirkininger. Den kan sitte inne i 3 år. Deilig å slippe å tenke på pille hver dag......
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Tåler ikke p-piller, men hormon spiral er helt topp for meg. Har ikke hatt mensen siden den ble satt inn. Ubehaglig å ta inn og ut, men ellers topp.
bambi på isen Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Hadde hormon spiral etter første mann, var veldig fornøyd med den. Har satt inn p-stav for et år siden (etter 3 ungen), men er ikke helt fornøyd med den, er veldig hormonell med den. Vurdrer faktisk å ta den ut å sette inn spiral istedenfor. Min lege anbefalte å vente i 3 mndr før jeg satt inn spiral etter fødselen
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Den kan settes inn på 6ukers kontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå