kleika Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 hej dette er mit andre svangeskap og med nr 1 tok jeg på mig 20 kg denne gang har jeg bare tatt på 7 kg og er i uke 35 mit spørgsmål er kan dere mærke babyen under huden selvom at den ikke sparker jeg kan altid mærke ryggen på ham og veit hvor han ligger inne i magen er dette vanligt eller kan jeg ha for lite fostervann, jeg tenkte egentlig ikke så mye over det før jeg snakkede med et par veninder med barn de har ikke kunne mærke eller se det som de kan på meg.han ligger med hovedet ned og jeg kan altid se eller mærke hvilken side av magen ryggen ligger.han sparker faktisk ikke mere,men jeg mærker jo alle bevægelser han gjør,synes kanskje der er lidt trangt med tanke på jeg skal gå 5 uker til.hvad synes dere er det bare fordi jeg ikke har tatt så mye på denne gang, håber i vil svare ble pludselig så bekymret. sikkert et dumt spørsmål dette ,men utroligt så bekymret man kan bli hehe
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det har jeg også kunnet og jeg har heller ikke lagt på meg så mye. Nå har jeg faktisk lite fostervann- MEN det har skjedd siden uke 38 +5 (har hatt UL i uke 33 og 39), så det er ikke derfor i mitt tilfelle. Tror ikke dette er noe å bekymre seg over:-)
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 hei. jeg e rgravid i uke 34 nå og jeg kjenner godt hvor rompa og ryggen er. Kan kjenne armer og ben også. har lagt på meg ca 15 kg nå tror jeg. Av og til kan jeg se at hele magen flytter seg ,og at den lille strekker seg. Er nok veldig normalt dette. Blir nok trangt der inne de siste ukene ja..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Har kjent og så og si nesten sett hvordan bebis har lagt siden påske.. har kunne "klappet" han på rompa og "kilt" han under bena.. hehe! Men han har så og si lagt med hodet ned siden det da. Så er nok helt normalt ditta :-)
Dukkedeisi Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Heisann! Jeg kjenner godt hvordan jenta mi ligger, og jeg har mye fostervann! Det er mye å tenke på når man venter barn, og dess nærmere fødsel, dess mer kan man bekymre seg er min erfaring..Synes ikke det er et dumt spørsmål, men ta kontakt med din jordmor/lege hvis du er urolig, du har tross alt ikke så lenge igjen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå