Gå til innhold

hvordan sover babyene deres på natten ??


Mamma Mirabell

Anbefalte innlegg

min er våken akk det samme som på dagen så det vil si at jeg aldri får mer enn maks to timers søvn.. blir litt sliten av det merker jeg... noen som vet hvor lenge de holder på å spise så ofte ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er akkurat det samme her, hun sover bare fra 2-4 timer i slengen, og så bruker hun fint en til to timer på ammingen, så det kan bli slitsomt. Men jeg bruker å pumpe meg sann at vi altid har melk i bakhånd, da kan pappaen ta en matingsrunde med flaska i ny og ne sann at jeg får sove. Veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sovner i 00-01 tiden, sover til ca.kl.05, spiser, sover til i 7-8 tiden, spiser og kaver ca 1-2 timer, så sover vi til 10-11-12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover fra mellom 22-00 til ca 7 om morgenen. Jeg vekket henne på natta de første dagene, men ga opp det ganske fort. Det virker som hun er fornøyd, og hun legger på seg som hun skal, så da sover jeg godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legger vi henne i vuggen sin 22-22.30, så sover hun til 03.30, så til 06.30, så til 09.30 etter det pleier vi å stå opp. Måltidene varer ca 10-15 min. Så skal ikke klage :) Slik har det vært siden fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Min frøken tar natten ca 23-24 tiden og sover gjerne 7timer <3 Spiser, og sover igjen til 10-11 tiden.. Sover utrolig lite på dagtid da, bare smålurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten våres legger seg som regel i 21:30 tiden, og sover til enten 03:18 eller 05:18 (alltid 18 min over en time..he he), spiser som regel i 30-40 min og sover så videre til kl 07:18, vil ha mat i ca 10-15 min og sover så videre til ca 09:00-10-00 tiden. Er litt uvant, for jenta vår som er 4 år nå sov hele natten igjennom fra den dagen hun kom hjem fra sykehuset, men kan jo ikke være så heldig hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lille Tobias legges ca kl. 23, men får mat ved 22-2230 tiden. Sover i egen seng og sover da til ca kl 0300, deretter ca 0600 og til 1100 så skal ikke klage jeg! Han spiser i ca 15 - 20 min hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her varierer det når hun sovner, alt fra 20- 23, hun sovner ikke av seg selv, må puppes i søvn eller bæres. Men sover natten gjennom i egen seng, til rundt 6:30- 8:00. Så hun sover ganske lenge i strekk, alt fra 8- 10,5 timer i strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legger han seg kl 22 ca og sover til ca 2. og får mat ca 30 min så sover han 2-3 timer. sånn går det frem til kl 7 da er han lys våken og nekter og sove mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Snuppa vår sover fra ca 21:30 til 04:30, så får hun litt pupp og sover ca til 08:00.. Da hender det hun får frokostpuppen i min seng og vi ligger og koser oss litt der før vi står opp og tar morgenstellet.. Hender ofte vi sovner sånn og sover 1,5 timer før vi står opp også..

 

Hun er veldig grei å legge om kvelden. Ammer jo før hun legges, men hun sovner som regel ikke ved puppen. Vi legger henne i hennes egen seng mens hun er våken og hun ligger og pludrer litt for seg selv før hun sovner. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...