Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er i 32. uke.....og føler at jeg må gå rundt og "puste bevisst" ...., dvs av og til føler jeg ikke jeg får nok luft og må ta skikkelige magadrag. Er jo klar over at livmoren presser på mellomgulv og lunger, men er det kun dette som er grunnen? Tror mitt er piiittelit angstrelatert, samt i tillegg har jeg en tanke som svirrer i bakhodet om at jeg har små lungeembolier som tetter for luftveiene (plaget med åreknuter.....) Trener 1/2- 1 timers utholdenhet hver dag og da er det ikke noe problem, egentlig tvert i mot (derfor jeg tror det er angst, og ikke emboli)............Andre som føler de peser?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Pleier av og til kjenne at det er tungt å puste. Er også omtrent like langt som du. Kanskje du burde roe litt ned på treningen din nå mot slutten. Og ta det litt med ro/stresse ned. Det blir jo tyngre for kroppen å jobbe heretter, så det er nok naturlig å oppleve litt tungpust. Snakk med jordmor om dette, og at du bekymerer deg for disse tingene. Det kan godt være angstrelatert dette, siden du bekymrer deg for emboli.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg var også plaget med at jeg følte jeg ikke fikk puste, men det har blitt mye bedre etter uke 35-36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå