Gå til innhold

Noen som bruker gravid-truser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine vanlige truser sklir under magen og det synes jeg er ubehagelig. Synes mammatruser er så dyre så jeg har derfor kjøpt inn et par "bestemortruser" som jeg får dratt godt over magen. Veldig behagelig, men ikke akkurat så sexy da hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte gravid truser,syns de var kjempegode!Brukte dem til og med litt etter fødselen...sitter jo så godt,men ikke akkurat sexye de heller da..=)

Skrevet

Jeg bruker sånne bomulls"hipstere" fra Hennes& Mauritz i en størrelse over normalen............synes de er kjempegode. Har de ikke over magen da. Kanskje blir vanskeligere når magen senker seg, nå er den relativt høyt oppe.....:-)

Skrevet

bruker bare av og til. Kap ahl har noen gode:=) samt ok amme BHer.

Skrevet

Eg synes dei vanlige trusene mine funker fint eg, både hipsterne og tangaen. Har ganske stor og lav mage, men trusene er såpass lave at det går fint uten at dei sklir ned.

Skrevet

Bruker mine vanlige truser jeg. Synest det fungerer helt topp.

Jeg bærer høyt oppe. Er heller plaget med at både truser og bukser legger seg ganske høyt på magen, og skjærer litt av.

Den er jo ikke hard under, bare på toppen.

Synest jeg lett får en sann; overvektig mage som dingler over linningen i stedet for en pen gravid-rund mage

Er i uke 24 og synest jeg ser mest gravid ut uten klær.

Men det er jo begrenset hvor ofte jeg bruker den drakten da..... (";)

Skrevet

Jeg husker så godt at jeg holdt på å stryke med når venninna mi sa at jeg burde invistere i gravide truser!!!!!!!!!!!! Hun sa de var så gode at hu til og med gikk med de etter at ungen var født! Tror jeg svarte noe sånt som ; å du klager over dårlig sexliv!!

Men så kom jeg over dem i butikken på halv pris, tenkte at jeg kan jo prøve! Yummy!!!!! Ble nesten avhengig jeg hehe !Brukte de til og med på fotballen etterpå haha! Aldri undervurder ei mammatruse ass!

Skrevet

Ja, jeg bruker det.

Kappahl har noen som er kjempegode!

Skrevet

Jeg klarer meg heller ikke uten gravid-trusene. Bruker bare det, har kjøpt inn seks stykker, de er ikke dyrere enn vanlige truser. Synes magen blir rundere og finere med dem, og mye mer behagelig. Vi har litt forskjellige kropper vet dere.. noen kan bruke vanlige, noen MÅ bruke store ;-)

Skrevet

Hvor kjøper dere billige gravidtruser??? Og hva mener dere er billig? Jeg har selv sett på noen, de kosta 300 kr stykket og det synes jeg er altfor dyrt!

Skrevet

Har pleid å kjøpe mine på Lindex eller HM, koster ca 60-70 kr stykket. Kan også anbefale de gravide- trusene som går under magen. Kjempegode, og sklir ikke ned fordi de har så lav skjæring.

Skrevet

kan jo bare si at på spar kjøp har de billige både truser og bh (gravid-amme) ei venninde som tipset meg da jeg hadde så problemer med å finne store nok bh til under 500 kr...greit utvalg der egentlig

Skrevet

hihi..nei. får holde med gravidbukser og -tights;)

Skrevet

Går med stringtrusene mine enda jeg, noen av dem er gode og vide og de går under magen:)Må nok om en mnd tid kjøpe meg noen nye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...