Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag klokken 11.

trenger ikke nærmere forklaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neiii... forklaring er ikke noe vi trenger her i hus:-))) Vi kommer:-)) og tar med oss kake:-)))

Skrevet

vi må ha tak i Maria lykkelig og Chicka. De bare MÅ få det til!

Skrevet

Kommer jeg, om jeg har penger ;)

Skrevet

har du ikke penger, så skal vi nok klare å overføre noen kroner itl deg angell:-))))

maria lykkelig skal jeg sende en nugde til på msn...

Skrevet

Hehe joa har nok penger, men det blir ikke no is ;)

Må bare passe på at han jeg deler avisa med ikke tar med seg bompengene til lunsjpenger! Å det skal bli godt med lønn på tirsdag!!

Skrevet

Tihi.... kan jo ta med det som er igjen herifra:-))))

Skrevet

Jeg kan ikke da. Skal på mekling med den kødden av en far han eldste har. men tenk gjerne på meg da

Skrevet

På mandag?

Legetime klokken 08.30

Kan vel få sett om jeg får kommet dit etter det...

Om økonomien tillater det :P

Er jo rett før freiepengene!!

Hehe...

Og ikke minst, om lille Even Nikolay tillater det da :D:D

Skrevet

For oss som VET hva en engel er..

Vi hjelper hverandre. Flere av oss har bil og kan plukke opp de som ikke har nok i lomma til skuss på annen måte. Og de som bor litt utenfor den armlengden, spleiser vi andre på skuss til.

Får jeg ikke med noen på spleis, Chicka så betaler jeg toget for deg om du ORKER da... For jeg VIL at du skal komme...

så det så..

einda en treer med trass

Skrevet

Tenkte jeg skulle enten sitte på med doffine fra oslo, eller plukke henne opp, for jeg vet ikke hvor jeg skal :)

Skrevet

Jeg kan fint plukke opp deg i oslo:-))) tar du toget, så henter jeg deg på oslo s... og det er plass til flere i bilen:-))) Chika må si fra om vi skal overføre noen kroner til konto. Har ikke så mye mer enn et par hundrelapper, men jeg kan fint dele med andre som ikke har noe:-))))) ikke no problem det:-))

Skrevet

Kjører bare til deg og setter bilen der evt da :)

Er jo MYE billigere å kjøre enn å ta toget! Også skal jeg vel hente de pengene som jeg ikke har fått ennå på mandag hvis jeg ikke får de i morgen. Lite trolig at jeg får de i morgen, men på mandag SKAL jeg ha de.

Skrevet

Viss doffine har tatt feil og chiquitin ikkje kjem i helga så er eg med - og vil gjerne sitte på med enten doffine eller angell om det er plass i bilen :)

Skrevet

Da reiser vi samlet fra meg:-)) Siden dere kjører/tar tbane hit, så kjører jeg til nunne... Og plass er det masse av i bilen:-))) har en stooor bil...

Skrevet

Jeg reiser fra Kløfta etter legetime kl. 09, om det er noen som trenger transport sånn cirka derifra. (eneste krav er å måtte tåle hundehår, hehe) Både Pia og Cleo blir med. Jeg tar forresten med sånn greie man skrur ned i hagen og kan feste hundebånd i... Om Doffen klarer å slippe taket på mamma'n sin og stå i bånd selv ;p :))

Lurer på om jeg skal kjøpe med litt frukt - vannmelon, jordebær og sånt er sikkert deilig i varmen. Noe annet folket vil ha??

Skrevet

Jeg SKAL ihvertfall få kommer....

Må må må!!!

Skrevet

hahahahaha.. skulle overføre penger til chika, jeg:-))) Så er jeg også minus på min konto:-)) hehehehehehehehehe... lo godt her assa:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...