1stor1liten =) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 vi har sånne vinduer som er "todelt" på midten og åpnes utover. (noen som forstod det?) snuppa er ganske så rask med å klatre og vil opp i vinduskarmen. er det noe jeg kan sette på sånn at jeg kan lufte uten at hun kan falle ut?
1stor1liten =) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2007 delt i to mener jeg.. dytter også
Gjest mphs Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Flere alternativer her http://www.alexi.no/index.php?cPath=703_732
1stor1liten =) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 takk takk.. fant det jeg lette etter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå