Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Var hos Jordmor sist Torsdag på kontroll. Og da hadde jeg lagt på meg 4 kg fra den perioden 7/5-31/5 og det sa jordmor var bra:) Også var jeg på kontroll hos legen på Tirsdag, som ikke var min lege og gjore ingenting... men fikk vekt og svar på urin ihvertfall... Å da har jeg gått ned 2 kg igjen siden jeg var hos jordmor og sånn presis.. trur dere det er farlig?
meg med den lille i magen:) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Neida det er helt vanlig at man går ned i vekt når fødselen nærmer seg. Jeg hadde lagt på meg 2kg på en uke(14mai) deretter gikk jeg ned 0.5kg og der har jeg vært siden. Har ikke lagt på meg på flere uker nå, det er bare bra det da, har jo lagt på meg 16kg tilsammen:)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hadde lagt på meg 15 kg jeg, men nå blir det 13kg.. tenkte lenge jordmor synes det var bra jeg hadde lagt på meg såpass... er realitivt liten rundt magen, å ser nesten ikke hvor de kiloene er henn..
meg med den lille i magen:) Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 vi har sikkert endel vann i kroppen, nå som det er varmt, gleder meg til å kunne få kroppen tilbake igjen, heldigvis er det snakk om tid, kan skje når som helst:) Har du lenge igjen til termin du da? Har 8 dager sjøl..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå