Gå til innhold

Herlighet, det er 27,5 grader i skyggen ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt sykt varmt jo! Vindstille og strålende sol er det også... Akkurat nå elsker jeg viften vår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vifte...*sukker*- skulle gjerne hatt det, det er 28,5 på mitt bittelillekontor!

Skrevet

Uff ja,er sykt varmt :) Men kan nesten ikke klage ;o) Men jeg er ikke gravid da,så vet ikke hvordan det er å gå gravid i varmen :) Men jeg må inn å ha mej pauser av og til...er alt for varmt å ligge ute å sole seg når det er helt vindstille egentli"

Skrevet

det er litt deilig å men jeg har rømt inn, var ute å vaska bila isted. fytti katta jeg holdt på å daue. dro til mamma med ungene for vi bor lunt til mens hos mamma ligger gården helt fritt til nordavinden på øya. guuud det var godt det.en liten bris gjorde susen. føøler meg litt dritings av varmen.

Skrevet

Her er det 30 grader i skyggen og vindstille. klarer ikke være ute stort lenge om gangen. til og med hunden vil ikke være ute nå..

hadde egentlig tenkt å sole meg og bli brun og greier.. men det spøker litt for den planen ;o)

Ta en tur i skogen imorgen og bade kanskje? =)

Skrevet

Aktivitetsdag for ungene her på bruket idag, var varmt ute i sola med tautrekking, men nå er det bare to uker igjen til laaaaaaang laaaaang sommerferie.. Også omtrent rett ut i permisjon :)

Er veldig ferieklar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...