PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Du må slette noe post, får ikke svart deg;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 den er grei. glemmer det hele tiden. he he
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Leter etter selvtillitten min:P Føler meg helt jævlig...bare en av de dagene you know... men det e drit kjiipt når det står på da *sukk* Skal legge meg nedpå litt snart tenkte eg...lese en bok ller noe å bare slappe av før snuppa kommer hjem: ) Du da?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 en av de dagene da. kjenner til det. jeg har en litt sånn sinna dag i dag. er irritert på alt. og bare syter. skulle sole meg og lese en bok, men hun i leiligheten spiller musikk og den hunden deres bjeffer bare jeg beveger på meg. så da ble jeg sur og gikk inn. nå er jeg irritert fordi at jeg er rastløs men ikke orker å gjøre på noe. og begge kaninene har stukket av. den ene er rett utenfor men får ikke tak i hun.gidder ikke løpe etter hun nå. skjønner? sur og irritert. jada
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Hehe uffda...skikkelig sytedag for oss begge da... E så møkkalei av å se meg selv i speilet nå og tenke. "fy f*** så stygg du e" Også har eg fått eg voldsomt utbrudd av kviser på ryggen...har aldri hatt kviser der før...det BØR bare gå vekk etter fødselen....*grine* Alt e bare fælt og teit i dag...:\
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 huff... må ikke tenke sånn. du er så fin så. men jeg vet det er vanskelig å la være når man har en sånn dag. jeg ble i litt bedre humør nå, litt ihvertfall. kom blad i posten. hurra. og så var det med en smaksprøve på drops. he he... så lite skal til for å glede meg. musikken stoppet nede, så nå har jeg lagt ute litt og lest blad.
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2007 Hehe skal prøve å la vær:P Så bra at du e lett å glede da...eg og blir glad for de små tingene hehe;) Og neste gang de nede stter på høy musikk så lster du ned noe skikkelig death metall og spiller på full styrke;) Så tar de kanskje hintet hehe
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 åh.. ja hvorfor har jeg ikke tenkt på det? de liker jo ikke sånn musikk. og anlegget som står i stuen lager meget bra lyd må jeg si. he he... i morgen kommer hevnen.
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2007 moahahaha;) Har litt erfaring med å ta igjen hehe... Hushverten min e veldig flink til å spille høy musikk om kveldene, så han får igjen med Pantera på full guffe om morgenen;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 har ihvertfall fått tak i den ene kaninen. : ) er jo så varmt, så hun lå under en busk og gadd ikke løpe fra meg. men den andre er sporløst forsvunnet. jaja.... de pleier å komme tilbake en eller annen gang
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 he he.. har gjort dette før jeg. når tommy er på sjøen og jeg har hatt ne liten fest. hvis de sender mld og ber meg skru ned, så har jeg skrudd opp og stått og hoppet i stuen. pluss at jeg har gått litt utenfor, for da bjeffer hunden deres. he he... haaaater at de bor her. håper vi får solgt huset og flyttet til straume/loddefjord. da skal jeg være med på lånet, så jeg har litt mer å si. og ALDRI I LIVET om de får bo med oss da
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2007 Hehe bare ta igjen for alle problemene de lager for deg... Kanskje du skal gå ned å farge bikkjen signalgrønn også, siden den skrapte opp bilen din...kan jo ikke akkurat skape opp hunden:P Håper dere flytter nærmere sivilisasjonen ja...så blir det lettere å ta seg en tur å finne på noe sammen hehe;) Kjøp stooooooooort hus med stooooor kjeller så kan vi få leie...verdens beste leieboere vi hehe;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 he he... ja jeg sa det det tommy. hvis det er stor leilighet i huset med flere soverom så har jeg leieboere klare. så sa jeg at da kunne jo vi sikkert hjelpe hverandre md barnepass og sånt. han syntes det var en veldig god ide.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 planen min var egentlig å helle en bøtte urin over hunden da. siden han går og pisser på bilene mine. men din versjon var snillere.
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 7. juni 2007 Beste ideen nemlig;) Bare surt for guttene om vi to skal ut sammen hehe;) Hmmm...vel, eg vil ikke ha rkte på meg for å være snill:P *pønske på noe slemt noe* Du kan male hunden grønn, klippe neglene helt inn OG pisse på den....og så kan du slippe den inn til de nede etterpå
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 he he... ja det høres ut som en god plan. tror jeg får begynne å tisse i en 10L bøtte istedenfor i do. sånn at når den er full, så kan den helles over. he he... det blir gøy å få opp i sofaen du
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 7. juni 2007 hahahaha ja det hadde vært en passende straff i hvertfall;) Det beste hadde vel vært å tømme bøtten over de ansvarlige, siden hunden igrunnen ikke kan holdes ansvarlig for det den gjør....eierene skal jo passe på da;) Så kan du skrive inn her etterpå .. "Pisset på svigermor...hvorfor e hun så sur?" hihihihi
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 ha ha ha.... det hadde vært noe du. hmm.. hvordan gjøre det på en måte som jeg ikke kan lastes for? er veldig flink til å gjøre jævelskap på en måte som folk ikke kan ta meg for. fylle et vanngevær med urin kanskje?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 kanskje jeg skal gå bort og bade? er litt fristende. og så kan jeg si til tommy at jeg badet før han i år
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 7. juni 2007 hohoho jaaaa.... så kan du leke snikskytter på terassen;) Eller vannballonger....eller begge deler:D:D:D
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #23 Skrevet 7. juni 2007 Går å lager middag nå eg, så vi snakkes senere:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #24 Skrevet 7. juni 2007 he he.... ja og det er jo litt mer underholdning enn bare en bøtte. he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå