1engel-1barn-1imagen- Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i store bikini overdeler? Jeg bruker F- cup nå og det ser ikke ut som det slutter der.....PHU! Vil helst ha en rød eller sort ensfarget....Buksen er ikke noe problem......Trenger hjelp!!
1engel-1barn-1imagen- Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2007 Obs! Det skulle jo stå bikini overdeler....:-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg pleier aa bestille fra Figleaves.com. Jeg bor i Skottland, men tror de leverer til Norge ogsaa. Har vaert veldig fornoeyd med varene derfra, og de selger bikini til langt stoerre en F-cup (opptil J tror jeg). Leverer kjapt og kan returneres lett ogsaa. Lykke til
1engel-1barn-1imagen- Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Så bra ut:-) Men jeg skjønte ikke str??
Guttemamma x 3 Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 34F tilsvarer 75F 36F tilsvarer 80F Hvis du bor i Oslo finner du en del av disse merkene på LaLina i Ullevålsveien på St.Hans Haugen. Da kan du prøve før du kjøper. P.S. Figleaves trekker ikke fra Britisk mva på det de eksporterer, så da må du betale både Britisk og Norsk mva for å få varene inn i Norge.
Moder'n-2 Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Hvis du bor i Oslo, så finnes verdens beste BH-butikk i Ullevålsveien 10, nemlig LaLina. (www.lalina.no). Spør om hjelp når du er der. De kan sine saker! Hvis du vil bestille per nett, så anbefaler jeg MissMary (www.missmary.no). Færre store størrelser, men rimeligere BH-priser. Gå uansett først til LaLina for i det minste å finne ut hva som er riktig størrelse for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå