Ingen_nick_ledig Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Det nærmer seg snuppas bursdag, og derfor trenger jeg litt hjelp. Bruker dere hvit smørkrem under den fargede, eller klarer dere å "dekke" helt med den fargede?? Har kjøpt rød konditorfarge, men smørkremen blir bare rosa. Bruker jeg for lite?? Må ha den rød.... Finnes det svart konditorfarge??? Hjelp...... usikker på hva jeg har begitt meg ut på....
rampetrollet Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kjøpte en farge hos bokhandler (husker ikke hvilke..) Det var fra Cacas og den smakte kjempe godt Ga god farge og smakte nydelig. Har hørt at det kan være litt bi smak om du bruker for mye konditor farge så jeg hadde smakt på den før jeg tok det utover kaken for å forsikre meg om at den var god Den smør kremen jeg brukte dekte godt, bare smørte litt ekstra godt lag. Tror ikke det finnes svart kond. farge. Har aldri sett det. Sjekk ut bokhandler /glassmagasin for andre farger. Cacas har mye å velge mellom.. Lykke til med bakingen og bursdags feiringen!
imsdal med julesmak Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hvis du ser inne på www.cacas.no så har de sort farge! Jeg lurte forresten på hvordan du lager smørkremen?
Hmmmmmm Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 jeg kjøpte wilton icing colours på hobby butikken her jeg bor og der er det gul,grøn,blå,lila,rød,vit,rosa,svart farger er fornøyd med dem, blir fine farger og smaker ikke vondt alls,
smakk Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Er bare å piske mykt smør, melis og vaniljesukker hvitt og porøst. Jeg pleier å lage litt på slump, men du finner sikkert noen eksakte mål på tine.no e.l.
dumme mamma Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Hvis du bruker vanlig konditorfarge blir den aldri rød bare rosa. Avart og rød kan du kjøpe cacas produkter, f.eks. på Jernia. Jeg pleier å bruke ferdig krem fra cacas. Den er helt rød. Veldig lett å bruke, husk å kjøpe med spisser!!! Det blir ikke så dyrt. De spesielle konditorfargene er sinnsykt dyre! hvis du får tak i lakris strø til å pynte kake med kan du løse opp det i vann og blande inn i smørkremen. Da blir den svart og smaker veldig godt
Ingen_nick_ledig Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Finnes det ferdig krem?? Selges det også på Jernia??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå