Gå til innhold

Hvordan kjennes sparkene/bevegelsene i uke 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt en aktiv baby i magen, har kjent han daglig siden uke 18. För var det spark men nå den siste tiden er det mer bevegelser på en måte...vanskelig å forklare men jeg kjenner at han beveger seg der inne, ser det utenpå magen også.

Han har beina oppe i min höyre side og der kjennes det mest, han "spenner" meg i siden, det kan bli ganske så ubehagelig at jeg må böye meg hvis jeg står når det skjer, han har blitt mye sterkere tror jeg..

Hvordan kjenner dere andre sparkene / bevegelsene?

Som sagt så opplever jeg endringer i mönsteret, han er blitt litt roligere, og det föles som bevegelser, föles som om jeg skal få en slags krampe når han beveger seg... (vanskelig å forklare).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 32 her også,, jeg kjenner lille sparker oppe og på sidene. noe ganger veldig vondt. kjenner noen ganger litt små risting i magen... nesten som at hun får kramper..

og har veldig vondt i underlivet til tider.. det presser og gjør veldig vondt om hun sparker fra

Litt roligere nå, en ved forigge sv.

Skrevet

det blir nesten bare bevegelser man kjenner fremover. babyen har ikk mye plass og dermed blir det vanskeligere å gi fra seg ett skikkelig sprk. det kjennes mere ut som at de ligger og presser. og jeg skal love deg at de er sterke. har prøvd å "dytte" min på plass, men da spenner han fra enda mer:) er litt morsomt og;-) har bare en uke igjen, så nå håper jeg at det skjer noe snart.

Skrevet

Bra at det er flere som opplever d samme...

"Presser", det var det rette ordet ja, föles akkurat slik, men f.... det er vondt når han spenner meg i siden..som om han forsöker å strekke på beina..

HI

Skrevet

Jeg merker vel mer bevegelser enn spark egentlig når jeg tenker etter.......!

Kan sitte og se på at magen buler ut både her og der,og forrige dagen kjente jeg tydelig at hun snudde seg......jeg holdt begge henda på magen da hu gjorde det og det var IKKE til og ta feil av!

Nesten litt "ekkelt" og kjenne.............hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...