Gå til innhold

Litt om meg


Kåva

Anbefalte innlegg

Dette gikk fort. Fjorten dager etter jeg sluttet på pilla, så var det i boks. Egentlig litt raskere enn tenkt, men da var det nok meninga :-)

Termin er den 5. februar. Jeg er 31, og dette er første barnet..... Veldig spennende. Føler meg nesten litt gammel, til første gangs fødende å være :-) Jeg merker at jeg blir fort sliten, vil helst sove hele tiden. Men det går ikke, vi har nemlig en 5 mnd gammel valp i huset, med andre ord, nok å gjøre.... Kan vel ikke klage, ellers er jo formen bra, enn så lenge..... Fikk et tips av ei venninde om denne siden, så det er første gang jeg er inne her. Mye bra informasjon her, fint å ha noen å dele med, som er i samme situasjon...... Har nå lest litt om hvordan unngå strekkmerker, revning osv.... Mye å passe på nå framover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, gratulerer så mye! Ja, her inne er det mye interesant å lese om. Også alle trådene hvor en kan spørre om alt det en lurer på. (og lese om de tingene en ikke har begynt å lure på) :-)

 

Jeg kjenner flere som har ventet til de er over 30 før de fikk barn, så du er ikke alene om det. :)

 

Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Håper svangerskapet ditt blir helt tipp topp =)

Håper du også vil trives her inne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, og lykke til!

Blir en spennende tid fremover, så det er koselig å kunne dele den med noen som er i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Gratulerer med den lille spiren! Du har mye å glede deg til og se frem til i tiden som kommer. Neida, du er ikke gammel. Jeg var 34,5 år da jeg fikk mitt første barn. Nå er jeg snart 37 og venter barn nummer tre i februar. ( Termin 8.februar.) Har 2 jenter, den eldste er nå 2 år og 4 mnd. og den yngste er 7 mnd.

Gleder meg til tiden som kommer, til magen begynner og vises, til de små sparkene som etter hvert kommer osv. Det blir også spennende å følge alle dere andre her inne.

 

Lykke til jenter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...