nickname Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei. Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid med mitt andre barn (er ca 4+5 idag), og har i den forbindelse noen spørsmål ang. svangerskap utenfor livmoren. Er det mulig å merke det så tidlig? Jeg har litt ubehag, ikke direkte smerter, i venstre side omtrent der (jeg tror) egglederen sitter. Ubehaget er ikke der hele tiden, men kommer og går litt. Har ikke hatt noen blødninger så langt. Ellers har jeg ikke så mange graviditetssymptomer annet enn ømme bryster og trøtthet. Er det noen som kan dele noen erfaringer med meg?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 kan bare si at jeg hadde vondt/ubehag nederst i magen i maaange uker. Men allt var bra. ikke noe utafor livmora. Er jo også vanlig med mensensmerter i begynelsen, kan det være noe sånt du kjenner?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 jeg hadde det akkurat likedan,men var heldigvis bare feste sm. er jo 24+2 i dag så
LoveInMyTummy Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Det er nok vanlig å ha vondt de første mnd. Jeg hadde skikkelig vondt de første ukene, innimellom så kjentes det ut som menssmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå