Gå til innhold

melk i puppene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er straks over i uke 36, og det kommer ikke noe melk fra puppene mine. Det kom en del råmelk da jeg var på slutten av de 20-ende ukene, men så har det liksom stoppet helt opp. Leste i den svangerskapsboka jeg fikk av legen at det var vanlig at det begynte å komme melk fra puppene nå, men her er det helt tomt. Så jeg lurer på hvordan det ligger ann med dere?

Er litt sår på brystvortene også. Noen som kjenner seg igjen?

Prøver å ikke være så hysterisk...hehe. Men når man har så mange jenter i samme situasjon tilgjengelig, så må en jo bare spørre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ikke av seg selv med meg.. og jeg syns ikke de har vokst så mye enda, bare blitt "tyngre".. er førstegangs..

Spurte søsteren min om hvordan det var med hun når hun var gravid, hun hadde akkuratt det samme. Kom ingenting før etter fødselen, og hun sa hun kunne sikkert ha bidratt med melk til alle som lå der på barsel!

Den kommer nok når den skal ska du se :-)

Skrevet

I min svangerskapsbok som jeg fikk fra jordmor, står det at det vanligste er at produksjonen begynner 3-5 dager etter fødsel.

Skrevet

e de ikkje meininga at babyen får rå melk dei første dagane før melka kjem..blei i vertfall eg fortalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...