Kick80 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hva er best? Og hva er egentlig forskjellen? Jeg har kun bodd på hotell tidligere...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 vi har alltid hatt leilighet - og kommer nok alltid til å ha det. Da har man et eget lite kjøkken og kan lage litt mat selv. Vi pleier å ha deilig frokost på terassen i ro og fred. Deilig å ha kjøleskap til drikker også (mulig det finnes på vanlig hotellrom) I tillegg kan du få leilighet med flere rom, og det er praktisk om man har barn.
ana baroma Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 jeg vil ha leilighet:) Og etter at vi har hatt leilighet i Tyrkia de siste gangene, så er jeg ikke i tvil! Vi har hatt både "hotelleilighet" og vanlige leiligheter som private eier. Sistnevnte er definitivt best:) veldig god plass, gode senger, fullt utstyrt kjøkken (i leiligheten i hotellet var det kun en bitteliten kjele på 1,5 liter, en visp og dekketøy/bestikk til fire:/), koselig innredet og garantert renset basseng. Dessuten var det fritt for snobbete russere, stor veranda og hyggelige naboer. Jeg fikk med meg frustrerte fruer på tv og guttungen barnetv (vi hadde jo fint greid oss uten det siste da.. litt luxus kanskje, hehe).
doffine Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 mye mer praktisk med leielighet... En har kokemuligheter og kjøleskap. Kan spise når en vil uansett tid på døgnet.. og kan også koke seg en kopp kaffe eller te når en selv vilha det... og en har kald drikke døgnet rundt også:-))
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 vi bodde i suite, det var helt herlig. der var det micro,vannkoker og et lite kjøleskap på rommet. suiten var stor. stort soverom,2 bad,stor stue og fin balkong
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Leilighet uten tvil. Soverom for seg er et must. Særlig med barn på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå