Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 legen og tatt blodprøver Ble så kvalm at jeg kastet opp..Uff men nå er det unnagjort..Hun spurte hvor mange MÅNEDER jeg var på vei..hehe har litt mage ja..Blir spennende å høre hva JM sier på mandag =)
Dotten Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 He, he. Ja magen kommer nok raskere på nr. 2....... har jeg hørt. Har jo ikke nr. 2 selv enda da, så får bare tro folket... Lykke til!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Huff da. Kjipt å kaste opp da. Skal til legen på tirsdag jeg
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Ikke peiling...Hadde hvertfall 25 januar, tror det var siste men ekke sikker
ana baroma Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Men dersom du har en så ustabil syklus, får du ikek UL da? For å sjekke terminen?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Hvis det var siste så er du jo i uke 19 nå!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 25 januar? Da er du jo laaangt på vei Får du UL?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Uansett så skal hun vel ganske snart på ordinær UL om legen går utifra 25jan...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Har ikke ustabil syklus, men jeg husker rett og slett ikke om jeg har hatt mens etter den 25 jan ) Forhåpentligvis tar JM en Ul på mandag.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Ja ja. Ut kommer h*n læll til slutt Håper jeg også får jordmor. Har hørt rykter om at det er ventelister her...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Hvis du er så langt på vei som uke 19, så må du kjenne spark ;o)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Kjenner ikke spark, men bevegelser..dirring, så beveger magen seg fram og tilbake
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 Så spennende, kanskje du er 13-14 uker på vei da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå