Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

legen og tatt blodprøver :) Ble så kvalm at jeg kastet opp..Uff men nå er det unnagjort..Hun spurte hvor mange MÅNEDER jeg var på vei..hehe har litt mage ja..Blir spennende å høre hva JM sier på mandag =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Ja magen kommer nok raskere på nr. 2....... har jeg hørt. Har jo ikke nr. 2 selv enda da, så får bare tro folket... :) Lykke til!

Skrevet

Huff da. Kjipt å kaste opp da.

Skal til legen på tirsdag jeg :)

Skrevet

Blir første kontroll ja :)

Skrevet

Oi så spennede..Vet du hvor langt du er på vei?

Skrevet

7+1 ifølge menstermin

Enn du?

Skrevet

Ikke peiling...Hadde hvertfall 25 januar, tror det var siste men ekke sikker :)

Skrevet

Men dersom du har en så ustabil syklus, får du ikek UL da? For å sjekke terminen?

Skrevet

Hvis det var siste så er du jo i uke 19 nå!

Skrevet

25 januar? Da er du jo laaangt på vei ;)

Får du UL?

Skrevet

Uansett så skal hun vel ganske snart på ordinær UL om legen går utifra 25jan... ;)

Skrevet

Har ikke ustabil syklus, men jeg husker rett og slett ikke om jeg har hatt mens etter den 25 jan :o) Forhåpentligvis tar JM en Ul på mandag.

Skrevet

Ja ja. Ut kommer h*n læll til slutt :P

Håper jeg også får jordmor. Har hørt rykter om at det er ventelister her...

Skrevet

Hvis du er så langt på vei som uke 19, så må du kjenne spark ;o)

Skrevet

Kjenner ikke spark, men bevegelser..dirring, så beveger magen seg fram og tilbake

Skrevet

Så spennende, kanskje du er 13-14 uker på vei da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...