Anonym_her_inne Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 I går oppdaget jeg et lite vepsbol på badet like ved vinduet. Mannen min fjernet det. Det var ingen vepser tilstede akkurat da. Da jeg skulle inn på badet i morges var vepsen tilbake og så ut til å være igang med et nytt bol på samme sted! Hvordan blir vi kvitt vepsen uten å ha vinduet lukket hele tiden!?!
Dotten Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Er det samme vepsen....??? He, he. Tulla. Alle er jo like, så litt vanskelig å avgjøre. Du kan jage bier/veps o.l. med røyk, men vanskelig å lage røyk uten ild... Nei så morsom jeg er i dag... Not. Fattern var birøkter før i tiden, så vi hadde en sånn liten "puffer", ser ut som en bitteliten peispuffer, som man tente på inni, og så laget man røyk. Dette får å holde dem unna, når han skulle stelle kubene. Mulig du kan irritere dem såpass at de stikker for godt. Ellers må du nok bare slå dem ihjel etterhvert som de kommer. Spray på med en sterk lukt på stedet o.l. Har ingen supre råd dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå