Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 jeg har ei venninne som er 13 uker på vei..hun lurer på om det er spark hun kjenner...er det noen som har opplevd det så tidlig...det kjennes nesten ut som leamus..er det spark?
rosetta Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kjente også små vage spark når jeg var 14 uker på vei. Men nå er ikke dette mitt første, men mitt fjerde svangerskap, så det er mulig å kjenne det tidligere da veit jeg. Men var aldri i tvil om at det var baby jeg kjente.
dårligfantasi Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 jeg kjente det i uke 15 ca.. og det er ganske tidlig og kjenne spark, spesielt når det er første gang man er gravid. det vanlige er vel fra uke 16-18 og oppover.. men det er vel ikke umulig
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kjente spark første gang da jeg var 13+2. Dette er mitt første svangerskap, men var tydelig spark jeg kjente da. Kjentes ut som bobler eller leamus ja, så det kan nok være at det er spark venninna di kjenner
Bdancer Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Venninna mi var førstegangs og kjente det i uke 13, så absolutt mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå