Dotten Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Ev. andres barn for den saks skyld. (Ev. en nabo, lærer e.l. egentlig uansett hvem som hadde misbrukt ditt barn). Ble litt inspirert av et annet innlegg her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9522029 JEG kunne ALDRI har tilgitt noe sånt, og hadde ikke det norske rettsvesenet sørget for en sikkelig straff, skulle jeg selv gjort alt for at han aldri hadde glemt hva han hadde gjort. Selv om det hadde ført til at jeg også måtte sone noe fengsel. Det hadde det vært verdt for barnets del, men egentlig så hadde det ikke vært verdt å måtte sone for en gris og jævel.....! Nå har ikke jeg sånne mistanker overfor min sambo da, for å si det, men har alltid tenkt tanken, at det er ting man aldri kan tilgi noen sinne!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Kunne aldri tilgitt det!!! Har faktisk en venninne som sliter enormt med psykiske problemer og stoffmisbruk fordi hun ble misbrukt av sin far som barn, noe hennes mor visste om hele tiden. Og foreldrene er fortsatt skilt.... elsket å være i huset deres, men etter at jeg fikk vite det er det blitt skrekkens hus for meg..
Sivalur Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Kunne aldri tilgitt han det nei! Tror det må være flere sider i den saken enn vi vet om. Kanskje de er fra et annet land og ikke har noen slektninger/venner her? Kanskje moren ikke klarer seg alene? Kan være mye her som vi ikke vet. Uansett, jeg kunne aldri tilgitt min samboer noe slikt, men jeg hadde nok ikke tatt loven i egne hender for det. Ville ikke risikert fengsel, for hvem skulle da passet barnet hvis jeg satt inne og han gikk fri? Men ville selvfølgelig flyttet fra han og sørget for at han aldri fikk samvær alene med barnet.
Odine! Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kunne nok ikke latt ham "røre" meg etter at noe sånt hadde skjedd. Et barn skulle slippe å bo under samme tak som overgriperen sin etter at han har sonet straffen.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 NEI;NEI;NEI;NEI;NEI;NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamma_Til_Adine & Mille Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Helt sykt.... Jeg har selv blitt utsatt for overgrep av onkelen min... Jeg ser han ikke så ofte, for ingen i familien har noe til overs for han! Men tanta mi var sammen med han mange år selv om hun visste at han misbrukte de tre barna deres og meg... Tante klarte å dra fra kusina mi mens hun hyl gråt forfi hun ikke ville være alene med han... HELT SYKT!!! Jeg tror aldri samboeren min ville gjort noe mot jenta mi, men hadde jeg fått mistanke om det hadde jeg dratt rett til legen, pakka tinga våre og dratt for godt!!
Anonym_her_inne Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 NEI!!!!!! Noe sånt er fullstendig utilgivelig!!!!!!
Adalis Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Nei, aldri i livet!!!!!!!!! Men tror ikke jeg hadde klart å holde hodet kaldt om jeg hadde fått vite noe slikt, frykter jeg hadde flydd på den personen med ønske om å ta livet av han da. Evt klippe av diverse ting. Jeg hadde aldri klart å se på den personen igjen...!!!!!!
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 aldri!! hadde hata han for resten av livet!!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 ALDRI. Sånt er skilsmissegrunn . Hadde sikkert drept han først.
ana baroma Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 nei, jeg hadde nok ikke det. Men en slektning av mannen min gjorde det. Selv etter at alt var oppklart og sånn, så holdt hun fast ved han. Antar at det var av religiøse årsaker, men selv for Gud håper jeg det er en "gyldig" skilsmissegrunn...
snuppi min Skrevet 7. juni 2007 #19 Skrevet 7. juni 2007 NEI! Er en såpass hevngjerrig person at jeg hadde ikke gitt meg før personen hadde fått passende straff/hevn!
the_fat_lady_sang Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 Jeg hadde kuttet av dasen, stekt den og tvinget han å spise. Før å si det mildt.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 Aldri... hadde han noensinne gjort mine barn noe, så hadde han aldri sett barna eller meg igjen. Må føye til at han er verdens beste pappa for ungene og ville heller aldri gjort dem noe!
*Vetlis* Skrevet 7. juni 2007 #23 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror jeg med hånda på hjerte kunne sagt at jeg ville skadet han så JÆVLIG at han aldri kunne tatt på en unge igjen ! Mulig jeg hadde drept han å! ? Men det ville gjort det værre for ungen min. Så hadde nok besinnet meg der? Men han skulle fått det ubeskrivelig vondt det kan jeg love!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. juni 2007 #24 Skrevet 7. juni 2007 Ja, helt klart! Alle hadde vel gjort det? Hahaha.. Måtte bare.. Var i grunn et spm som svarer segselv...
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 7. juni 2007 #25 Skrevet 7. juni 2007 nei absolutt ikke!!!!!!! jeg hadde drept den personen som hadde gjort noe mot barnet mitt. uansett hvem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå