lille-snupp Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei! Må bare skrive takk takk takk og tusen takk for hjelpa! Endelig kan Synne ligg i vogna si uten å koke eller fryse:) Genialt at du tok utfordringa på strak arm og klarte å sy spesialtilpassa p*** for oss (må jo ikke skrive ordet, i tilfelle det regnes som reglame:D) Vi skal på sykehuset i morra og fjerne gipsen, får skinner i stedet. Blir deilig!! Blir fortsatt like bred i beina da men, så p**** vil nok komme veldig godt med de neste månedene også JIPPI!
lenej :o) Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 å jøss! tusen takk for så koselig omtale! å, må bare få det sagt, så er du den aller første dibberen jeg har møtt i virkeligheten :) som jeg har sagt før, så må du bare si ifra om det skulle være noe, å som jeg mella, den kan godt vaskes i vaskemaskin :) *klem* :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå