Gå til innhold

mamman tin Jøran og Jonah!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Må bare skrive takk takk takk og tusen takk for hjelpa! Endelig kan Synne ligg i vogna si uten å koke eller fryse:) Genialt at du tok utfordringa på strak arm og klarte å sy spesialtilpassa p*** for oss (må jo ikke skrive ordet, i tilfelle det regnes som reglame:D)

 

Vi skal på sykehuset i morra og fjerne gipsen, får skinner i stedet. Blir deilig!! Blir fortsatt like bred i beina da men, så p**** vil nok komme veldig godt med de neste månedene også:) JIPPI!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte sånn at du ser det:)

Skrevet

å jøss!

tusen takk for så koselig omtale!

 

å, må bare få det sagt, så er du den aller første dibberen jeg har møtt i virkeligheten :):):)

 

som jeg har sagt før, så må du bare si ifra om det skulle være noe, å som jeg mella, den kan godt vaskes i vaskemaskin :):)

 

*klem*

:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...