Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vi skal ikke så mye, mest fordi jeg begynner å nærme meg høygravid. Er fortsatt kvalm som bare det, så jeg er ikke så mobil som jeg skulle ønske. Vi skal være i Oslo i sommer, tenkte på å henge på Frognerbadet og rundt på øyene. Vi skal en uke til Lillesand i midten av juli, regner med at det går bra. De har jo sykehus på Sørlandet også.
Mom2Two Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Vi skal 3 uker til USA i juli, og en uke til Vestlandet i ausgust. Eller sal nok vi også henge på Fognerbadet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå