It's all about me Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Det er jo så mye som de synes er gøy som finnes rundt om kring i huset som er ufarlige og ofte mer populære enn dyre leker. Så da snakker jeg ikke om mobiltelefoner, fjernkontroller og lignenede, he he. I lekekurven til lillegutt ligger det nå en katalog fra Black Design. Den har tykke sider så han kan øve seg på å bla i og det er masse farger og bilder i den. Og det beste av alt er at når den går i stykker kan keh bare kaste den og hente en ny gratis, he he. Han har også en kort plastikkslange som liker å blåse i og lage lyd i. Ellers er pappesker etter leker eller mat en stor slager.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 slik å fryse isbiter i (ikea) små bokser og div lokk... en gummihanske en ny tannbørste ett gammelt tippekort
Adalis Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Aviser, telefonkatalog, en tom snusboks (!!!!!!! Hun elsker å sette det lille lokket som er på lokket igjen på plass, har gjort det siden hun var bitteliten, er nå to år!), masse plastkopper og gamle sleiver hun har fått av meg, sånn gul greie som er inni kinderegget, bruker det som ball. Sikkert masse mer, husker ikke bare...) Rareste er jo snusboksen.. Hehe..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 -brusflaske -reklameblad -fluedasker -spruteflaske -kost -div.kjøkkenutstyr -gammel mobil
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Mye rart, men favoritten har vært faren sine vernebriller. De har han gått rundt med i et år snart (er 2,5 år)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Her er det tomme dorullar,hyssing,øreklokkene til pappa som radioen er ødelagt på, alt av papp som er med i plasten på leikene,målebeger og slike nan el colett måle skjeier,kjøpte nokon billige boksar på rimi, da med lokk, til gutten min når han var mindre. Det ligger ein ødelagt tommestokk i leikene sammen med ein heil del andre ting som ikkje er leiker!!
snuppi min Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Tomme doruller Holderen til kjøkkenrullen Alle mulig ting han kan skyve forran seg - tørkestativ, stoler, lekekasser Sko Sleiver Aviser og blader godstolen i stua
Sassy. Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 ALT hun kommer over :-D tannkremtube medisinbeger tomflasker salvebokser ledninger !!! (har ikke lov,men....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå