Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 I dag brukte eg forkjøpsretten min, så i morgon kl 12 får eg vite om leiligheta blir min!! Spennandes!! Einaste sure er at det blir trangt økonomisk ein periode. Men man får jo noko eget, og det blir jo godt. Og ein liten hageflekk.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Takker for det! Berre å krysse fingrene for meg.
winneboo Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Håper du får den da Det er utrolig deilig å ha noe som er sitt eget. Å ingenting er som å eie sin egen lille hageflekk..hehe..koselig med litt gress
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Fekk den dessverre ijkke. Kom ein med betre nr 2 timer før fristen gjekk ut. ( Kjempe surt!! Men da får eg heller spare opp litt til det dukker opp noko anna av interesse.
så var vi 4 Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 æsj det var surt, men du finner sikkert noe som faller i smak ved en senere anledning
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 uff det var dumt.. har selv fått en sånn tlf, og det var ikke hyggelig. men så kom det en annen for salg og i dag er jeg glad jeg ikke fikk den første!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Ja vi får håpe det dukker opp noko anna. Eg blei berre så frelst i badet og kjøkkenet. Og hageflekken sjølvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå