Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hva er deres grunner til å ikke vite? Jeg vet at jeg ikke er alene om å ikke få vite kjønnet men nå begynner det å røyne på faktisk! Jeg er så nyskjerrig!!! Hjelpes meg....... tror dere jeg kan ta en sniktitt, at jeg klarer å holde det hemmelig da? hehe.....
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg ville heller ikke vite kjønnet, ikke min mann heller, og det er flere grunner til det: For det første så spiller det kjønn ingen rolle..... For det andre så synes jeg det er fryktelig moro å gå rundt å "lure", selv har jeg en magefølelse på hvilket kjønn det er, mage-følelsen har stemt med de andre. Desuten hadde jeg aldri klart å holde munn om jeg hadde vist kjønnet, hehe. Og jeg synes det er koselig at "jente eller gutt" er noe som diskuteres flittig i familien.. Jeg er så "tøff i trynet" at jeg til og med har tippe-konkuranse om fødselsdato, hehe. Så her i huset lever vi i spenning...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg vil ikke vite, fordi dette er vårt andre og sansynligvis siste barn. Forrige gang visste vi, og jeg har lyst å prøve en gang uten å vite. Men det er klart det skal litt til å "holde igjen" når man er på ul. Håper at babyen ligger med rumpa til eller noe sånt, hehe. Kjønnet spiller ikke så stor rolle for oss, og vi føler det er mer spennende å ikke vite. Da blir det jo ekstra stas å ringe rundt til venner og famile etter fødselen.
Reidis Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Vel 'Alle' tror det blir gutt denne gang. Det er vel min følelse også. Med nr 1 så var øyeblikket kjempestort da det kom en velskapt liten jente (hadde det på følelsen at det ble jente men visste ikke). Ønsker samme følelsen om igjen og vil derfor ikke vite. Ødelegger spenninga for meg ihvertfall. Dessuten...da kan alle spørre hva det ble, ikke bare vite at babyen har kommet )
rigmora :-Oline-: Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Min grunn er at eg har termin rundt jul og at eg vil det skal bli en juleoverraskelse:) hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå