Gå til innhold

Kan dette stemme? Ang sykemelding


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sykemeldt til en eksamen i desember og så sykemeldt fortsatt nå...regner med å kunne starte opp studier igjen til høsten. Så fikk jeg tilbud om eksamen i februar, men snakket med lånekassen og de sa at så lenge jeg var sykemeldt fikk jeg ikke ha eksamen (naturlig nok). Så jeg gav beskjed om det til skolen.

 

Så snakket jeg med studieveileder for noen uker siden ang den eksamen som jeg forhåpentligvis får tatt til høsten og da sa hun at jeg må ta opp hele faget igjen? Dvs 15-20 forelesninger+ 2 oppgaver...og alt dette har jeg jo gjort! Eksamen er jo bare en formalitet...ikke gav hun meg noen beskjed om dette og hun har jo tilbudt meg eksamen en gang til...hvorfor kunne jeg få den i februar og ikke i augst?

 

Mener at så lenge jeg er sykemeldt, skal jeg vel ikke miste eksamen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

nei det kan jeg ikke tro. blir dy sykemeldt til eksamen så har du krav på å få ta den når du blir friskemeldt.

Skrevet

Har du levert sykemelding til skola da? Du skal ikke måtte ta hele faget opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...