Xenaen Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Sukk. idag er ingenting kosli. Har vel sett for meg at jenta skulle vært ute til i dag, sjøl om jeg vet det er usannsynlig. Og nå savner jeg ungene så himla, og mannen, og huset mitt og alt det der. så nå sitter jeg bare å gråter. Rekker uansett ikkenoen konfirmasjon på søndag, og det er også trist. Minstejenta mi skal på kontroll på fredag, det får jeg ikke vært med på. Jeg har hatt falske alarmer og vært inne på føden og trudd alt var igang, men nei. Sånn er det å være tredjegangs. Mannen blir kanskje ikke å rekke fram til fødslen (iallefall ikke nå når jeg har hatt falske alarmer - da tør jeg jo ikke ringe før jeg er sikker) Håper bare ikke noen av de jeg bor hos kommer hjem, for jeg ser virkelig ikke ut. Skal til jordmor klokka ett, og jeg frykter jeg blir å renne over om ho spør hvordan jeg har det. Sukk. Liker ikke å vise følelser i "offentlighet" Vet jo at de (jordmødrene) synes det er unødvendig av meg å sitte her, og at jeg kunne vært hjemme, men jeg synes det er så stressende å ikke vite om man rekker fram. Jeg har nesten født på reisevei før, og det er ikke til å anbefale. Lei av å måtte forsvare det og! Huff. Og dessuten er jeg fri for bringebærkapsler (må gråte litt over det også) Sukk.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Daaaaaakar!!!! Du har virkelig min hele sympati! Skal ikke si jeg vet akkurat hvordan du har det, men jeg vet i det minste litt hvordan du har det... Selv er jeg blitt så sliten og lei meg nå at jeg faktisk nettopp sendte en melding til min mann om han ikke kunne pelle seg hjem og ha sex med meg, hehe... Tenkte å prøve ut den der Rikshospitalets fødeoppskrift. Har ikke fått noe svar da... Uff nei Xenaen, den siste tiden er jæ*** rett og slett, håper noen kan sende oss massevis av fødevibber og fødsestøv. God klem i fra meg!
Xenaen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Ja og dessuten er jeg så bekymra for om alt er i orden med barnet i magen. For jeg syns ho ligger så rart til! Med rompa midt utpå magen min og beina opp. Ingen av de andre som har ligget slik. Og laaangt opp i bekken - blir aldri å starte den her fødselen.
Xenaen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Tusen takk for medfølelse. Ja fordelen med å ha en falsk alarm var jo at vi fikk ha oss litt. (Siden han måtte komme til byen) Men jeg trur ikke sex hjelper (var nå det som starta fødselen sist, men nå trur jeg ikke på noe lengre) Utrulig godt med litt klem og sånn her ja! Også føler jeg meg utrulig teit som sitter sånn her, er jo voksen nok nå, skulle man tru, til å takle slike latterlige følelser.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Den dagen man blir så voksen at man ikke kan gråte er det på tide å begraves! Vi er bare mennesker Xenaen, og vi er mennesker som er proppfulle med hormoner som vi ikke kan styre selv, det er meningen at vi skal være lei, gråte og ha det tøft på slutten tror nå jeg, sånn at vi vil føde og ikke gruer oss til det lenger. Var sex som startet fødelen her også ssit, har hatt oss endel i det siste, men nå er det 3 dager siden sist og jeg er jo bare 3 dager før termin (forrige kom 3 dager før UL termin) så lov å håpe liksom...
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Jeg skjønner deg kjempe godt! har det helt ille i dag.. aner ikke hva jeg skal gjøre.. og jeg skal ikke føde for om noen uker.. hehe Får håpe at alt ordner seg, og lille kommer og din kjære mann rekker fram til å være med på fødselen.. Stor trøste klem fra meg
Xenaen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Hei og takk til dere begge! Dagen ble nå bedre etterhvert. Var på kontroll - fikk beskjed om at jeg ikke fikk den jordmora jeg hadde sist, fordi jeg var på "ei anna liste" (holdt på å starte bæsinga igjen der og da - følte meg så nedprioritert) Well, så kom da verdens mest koselige jordmor som jeg klarte å snakke med alt mulig om. Så da ble det bedre! Også fikk jeg faktisk ultralyd. Så kosli! Se lille nurket hvordan ho ligger og fikk nesten se fjeset (ho snudde seg andre veien med en gang - sjenert??) Veldig koselig. så nå prøver jeg å innstille meg på at fødselen skal starte neste helg. Vet jo at det er slik det må gjøres, men det er lettere i teori enn praksis. Og har vært på kafe i dag, så jeg har virkelig fått dagen til å gå!! Klem til alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå