Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Er skikkelig skikkelig øm rett over skambeinet, der JM/lege måler SF-målet fra... Hva kan dette komme av? er 26+2.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det kan være bekkenløsning det...jeg også er skikkelig øm/støl der du beskriver og jeg sliter med bl..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hm... ja har bekkenløsning selv men har ikke hatt vondt der enda, bare ute på sidene der... Hm, jaja det måtte vel dukke opp der også =(
Piipii Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har også vondt der, jm sa det var prg av bekkenløsningen.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 ... jeje da får jeg bare venne meg til det da =( tror jeg har bekkenløsningsvondter på 10 steder nå =P hehe! jaja, bedre det enn at det er noe galt med Anniken da=)
Miss L å di Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Ey!! På nett igjen?? c",) Nå er det jaggu begynnt å verke fremme hos meg og. Har bare hatt smerter i rygg og sete før, men nå murrer det på fremsiden og. Er sikkert bare bekkenløsningen som blir verre etter hvert som vi blir tyngre..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Jepp, er på nett igjen vi =) hehe! Deilig å h flyttet nå! Nå skal vi ut og bade =) (tror jeg står over, begynner å bli forkjøla). Ja blir nok verre når vi blir tyngre. Føler meg ganske tung for tiden jeg... magen har vokst MASSE de siste ukene =)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Nei har ikke den bluetoothgreia på dataen (ligger i en eller annen boks) så kan ikke overføre bildene fra mobilen. og kameraet vet jeg honen hvor er... ligger i en eller annen kasse det også =P hehe =) men skal legge ut når jeg er ferdig å pakke ut da!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 du..jeg hadde drit vondt over skambenet og hvis jeg trykket inn da jeg hadde uvi og etter fødsel da jeg hadde vondt i blæra etter kateteret...kan være blæra du har vondt i..
kokkelimonke Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Akkurat her har jeg også smerter, spessielt om jeg bøyer meg litt fremover, går som regel greit når jeg ligger utstrakt på sengen. Har ved flere anledninger nevnt dette for jordmor og leger på sykehuset, men ingen har klart å forstå hva det kan være fornoe. Så herlig å se at jeg ikke er den eneste, da er det mest sannsynlig bekkenløsning hos meg også. Ettersom jeg har fått bekreftet at jeg har BL. Puuh, en bekymring mindre :-) God bedring alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå