Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 huff det er så varmt om natta hos oss . 26 grader i soverommet. vinduet står åpnet men det hjelper ikke så mye. min liile er svett bak hodet sitt . han sover med kort arm body og tynn bukse. er det varmt hos dere og?
suseduse Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 helt forferdelig varmt... men vi har ei lampe i taket som det er vifte på, deilig
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 25 grader målte jeg i natt. Da tok jeg av den kortermede bodyen og lot han ligge i bare bleia!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 HI...ta av han body og bukse...det gjorde vi og det ble mye mindre svetting!
Lillebror og stoerebror Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Var 26 grader her i går og det ble bare bleia og et helseteppe over. HAn fikk rett og slett ikke sove før det ble mer kjølig. Men da gikk det bra.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Her var det 29 grader på soverommet da vi la oss... Vinduene hadde stått oppe hele dagen, så det var bare sånn... Tulla lå i kortarma body og ikke noe teppe eller noe over seg.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Mini ligger i bare bleia og ett silke skjerf som Teppe.. og vifte på rommet hans.. 28 grader der inne da han la seg i går.. svetta litt, men det hjalp utover natta:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå