-spent- Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Nå har vi endelig kommet hjem fra sykehuset med lille nurket vårt. Lille Eline kom til verden søndag 3.juni, dagen før termin:) Hun veide 4070 gram og var 51 cm lang. Verdens nydeligste jente, sååååå skjønn!!!:)
minimegogtrollet Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 så koselig.. du er heldig:-) gratulerer.. ennå 70 dager igjen jeg!
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 hei dre er du jo!! :) har prøvd å sende deg melding men du vet..... posten funka ikke. :) GRATULERER SÅ MASSE!!!!!! hun er sikkert kjempe nydelig! :) hvordan har du det??
-spent- Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Hei:) Det var jo merkelig at den ikke virka, hehe. Takk for det:) Hun er bare helt nydelig, verdens skjønneste det vet du, hehe:) Mørkt langt hår og greier, ikke lik mamman sin der gitt:) Jeg har det kjempe fint. Trodde jeg skulle være mer sliten enn jeg er faktisk. Godt å være hjemme igjen:) Hvordan går det med deg i varmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå