MAHG Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Er 39+5 i dag og var ute og vaska vinduene. Sto på en stol da jeg skulle gå ned og snubla og falt bakover. Kom meg opp igjen og tenkte gud så klomsete. Men etterpå ble jeg litt bekymra for den der inne i magen. Han er jo godt beskytta der inne, ikke sant. Kjenner nå at jeg er litt stiv og støl. Skal ta det rolig nå!
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Ville faktisk dratt inn på føden for en sjekk. Slike fall e ganske så skumle..ikke meningen å skremme deg, mn det e bedr eå være på den sikre siden:)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Enig med Goodyear her. Kan være greit å få det sjekket ut på føden. Lykke til!
minimegogtrollet Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Enig med de andre.. ring i alefall til føden og snakk med de. Det kan være ganske stygt med slike fall..
*Milla74* Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Enig her og. Ring iallefall og hør hva de sier!
MAHG Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Ringte jordmor som sa at jeg måtte dra inn på ultralyd. For å være sikker så dra jeg nå.
minimegogtrollet Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 håper at alt gikk bra med dere begge...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå