Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Heisann Jenter! Hvordan har dere og deres små det i denne varmen? Her så blir jo Camilla grinete når hun blir varm, og det er jo ikke til å unngå at hun blir nå om dagen :-) Om noen har gode tips så mottas de med stor takk :-) Var ute å trillet en lang tur med henne i går, da lå hun i bare t skjorte og bleie, men ble kjempevarm! Ikke lett å være ute da nei. Men vil også tipse om soltelt som jeg kjøpte på brio i går! Det er nesten som ei lita seng med kanter og tak. Inni er det tre dingleleker i taket. Hele stoffet er UV beskyttet. Kjempeenkel å klappe sammen slik at den er lett å ta med seg f.eks på stranden! Tror jeg kommer til å bruke den mye i sommer :-) Kostet 249,- på Brioleker
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Å, smart, takk for tips! Den må jeg finne :-) Mia blir så slapp i varmen. Tror kanskje jeg hadde litt tykke klær på henne, så i dag var vi på Storo og shoppa sommertøy til den store gullmedaljen, klarte å svi av 1500 spenn på små kjoler og shortser hehe. Vi feira at vi hadde Mia's siste kiropraktortime i dag, nå er hun herved 100% kolikkfri! :-) Mitt tips er rett og slett vann, det funker på Mia. Ta med en flaske og en liten sprøyte, sprut inn litt vann hele tiden så hun holder seg hydrert.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 vann har vi begynt med i dag her i gården :-) Fant ut at det kanskje var litt lurt ja hehe Var på stovner senteret i går som jeg kjøpte den soltelt saken :-) Den leketøysbutikken som ligger i 1 etasjen (der hvor man kan gå ned til bogerud) Var på tilbud, lå rett innenfor inngangen :-) Hva sier du til å ta en trillings oppe ved badedammen og steinbruvann en av dagene? Det er jo så innmari varmt så da kan det jo kanskje være litt svalere i skogen? Sitte å dyppe tærne litt, ta med lunsj og bare kose oss? Flere som vil være med?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 glemte å gratulere med siste kiropraktortime i dag! Så deilig at hun er 100% kolikkfri :-) Dere fortjener bare masse kos i flere måneder dere nå :-)
smurfen :o) Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 gratulerer med siste kiropraktor time! Må være deilieg å endelig være ferdig. Takk for tipset ang telt. Tror jeg må gå til innkjøp av av en slik selv, slik at jeg kan være litt på stranden i sommer. Adrian er også litt ekstra grinete nå som det er varmt, tror jeg skal forsøke vann til han i dag jeg og. Ellers er det ikke bare adrian som sliter i denne varmen. Ammetåken til mammaen har bare blitt verre. I dag når jeg ammet, så drar jeg singleten nedenfor puppene. Adrian sovnet og jeg skyntet meg å legge han ut i håp om at han skulle få sovet uten en stund. Gikk bort til naboen og begynte å prate. Da oppdaget jeg at singleten fremdeles var nedenfor bhen. Skikkelig flaut! Heldigvis har hun en tre mnd gammel baby, så hun kjente seg igjen. Må passe meg nå, så jeg ikke vifter med puppene og bhen til hele nabolaget kos dere og nyt de deilige sommerdagene!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Takk for det, vi er veldig happy her i gården :-) Picnic ved vannet høres flotters ut, count us in! Bare si en dag det passer. Jeg aner ikke hvor det er, men jeg parkerer vel hos deg?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Parkerer her hos oss :-) Går ann å kjøre helt opp men da går vi glipp av trimmen opp bakken hehe Passer for meg i morgen og på mandag. Har ikke fått handlet noe særlig mat til picnic, men finner alltids noe i kjøleskapet som jeg kan lage litt niste av :-) Når passer det for deg og Mia?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2007 hehe kjenner meg skikkelig godt igjen der ja! Kan gå flere timer jeg med bh`n hengene utenfor toppen :-) Godt hun vet hvordan det er med oss som har hue oppe i ammetåka, og varmen gjør jo ikke ting stort bedre heller :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 He he... Nei denne varmen slår både ut mor og barn her ja. Her har vi tatt kald klut på hodet og håret hennes flere ganger om dagen. På dagtid er det bare en body som er på og på natta kun bleia. Det er fordi det er såå varmt oppe på soverommet vårt og jeg har ikke hjerte til å kle på henne for mye. Men hun blir også veldig sutrete og sover ikke så mye av gangen. Men det ble ny søvnrekord i natt med 9 timer i strekk. Tror hun blir litt slått ut av dette varme været jeg, he he. Det teltet høres veldig bra ut... Tror vi også må ha ett sånt ett. Takk for tipset.
Två små trollungar Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Vi er helt utslått her vi også. Amanda har funnet ut at løsningen er å spise ENDA oftere om natten (var oppe 6 ganger inatt...), siden det er altfor varmt til å spise seg mett om dagen! Hurra! Om dagen slekker hun nok bare tørsten og spiser til hun ikke er sulten lenger. Har prøvd å gi henne vann, men det spytter hun ut. Ikke helt enkelt det her! Noen som vil bytte i et par dager(=netter)?!
Millapril Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Oh, sånt telt vil jeg også ha! Tror jeg får dra på Stovner i morgen og kjøpe. Varmen er tøft for disse små, stakkars. Erica trives best med lite tøy, og spiser mye oftere nå enn tidligere. Har gitt henne litt vann etter amming, slik at hun får litt ekstra for tørsten. Heldigvis er det relativt kjølig i underetasjen på rekkehuset vårt, så hun sover godt der inne om dagen. Blir sikkert varmt å ligge i vognen også. Grattis med siste kiro time til dere, Sanasol og Mia. Virker som det har gjort underverker i hvertfall!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Vi kan begge dager, kanskje vi bare skal satse på i morgen? Har ikke noe særlig stas i kjøleskapet jeg heller, men noe får man vel rasket sammen. Naken kvinne er spinnvill foran kjøpeskapet, eller hvordan enn det ordtaket går hehe. Er 12-tida ok?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Åh kjære vene...6 ganger? Stakkars deg :-( Vil helst ikke bytte, beklager hehe. Nattesøvnen er jeg nå så glad i etter de første søvnløse ukene at den bytter jeg ikke for noe. Så utrolig slitsomt det må være for deg.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2007 12 passer bra det :-) Det er gjesteparkering om du kjører ned på uteparkeringen, ved rundkjøringen her hos oss :-) Gjesteplassene er på høyrehånd når du kjører inn på parkeringen, ellers så prøver jeg å være der når du kommer også da :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Jeg trodde det var gjesteparkeringen jeg sto på den gangen, kanskje jeg var frekk og tok noen andre sin plass jeg da hehe. Melder deg når vi drar! Gleder meg :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. juni 2007 det stemmer at det er gjesteparkering der hvor du sto sist også :-) så det er bare å velge om du vil stå nede eller oppe, gjesteparkering begge steder :-)
eple72 Skrevet 10. juni 2007 #17 Skrevet 10. juni 2007 Takk for tipset lykkebarn. Har beg. med å tørke henne i ansiktet , håret ,nakken og Litt på armer og ben også med en fuktig kald klut. Det liker hun kjempe godt. Hun blir roliger da og sovner ofte. Hun er jo så svett stakkar. Bruker bare la henne ligge i vogna i en lett sommerkjole eller body. Ikke hatt. Om natten tror jeg det er nok bare med en bleie. Bygger opp litt med teppe rundt henne så hun kan føle seg litt trygg men bruker hverken dyne eller teppe over henne. Tror dette er greit for henne for i natt satt hun ny søvnrekord. 9 timer i strekk. men gjett om hun var sulten da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå