Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 forandrer sparkemønster....har hatt en ganske aktiv krabat om morningen men no har han liksom blitt mye roligere...Sparket derimot en god del i går kveld noe som den vanligvis ikke gjør....bør eg bekymre meg eller? Er i uke 25.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Er ikke sikker, men det samme skjedde meg i går. Han var relativt rolig på dagen, men i går kveld var det kjempeaktivitet. Nesten så jeg skvatt flere ganger. Tror det er normalt. Jeg var veldig slått ut av varmen i går, og det klarna liksom opp i hodet mitt på kvelden. Vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre. Er i 28 + 2.
firkløver`n Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 kan hende det begynner å bli trangt eller at krabaten din har bare snudd seg. pass bare på at du kjenner bevegelser og hvis bevegelsene avtar litt over neste døgn. er du i tvil kontakt helsestasjon så kan de sikkert ta en kontroll på deg på sykehus hvis det er ev nødvendig. men jeg tror det er på rundt denne tiden at de kanskje begynner å roe seg litt men også bli litt mere konkrete i bevegelsene de har. prøv å puffe litt, drikke litt ol hvis du blir ordentlig bekymret. men det kan hende at varmen også spiller litt inn så kanskje en kjølig dusj vil hjelpe. lykke til og det er nok sikkert ingenting å bekymre seg over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå