helenis + E-07 & D-09 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Da var det endelig min tur til å kunne komme inn på 2.trimester Har termin 21.Desember, så jeg er helt ny. Håper det er like mye nytt å lære her inne som 1.trimester, men jeg lover jeg ikke skal mase hull i hodet på dere Nå skal jeg ut å nyte finværet, så god sommer!
Kari :) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Må jo nesten gratulere deg selv om jeg er like fersk som deg!!! Har akkurat samme termindato som deg! Lærer noe nytt hver dag, men samtidig er jeg veldig rolig, og avslappet i fht graviditeten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå