Gå til innhold

Da sniker jeg meg inn her :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det endelig min tur til å kunne komme inn på 2.trimester :)

Har termin 21.Desember, så jeg er helt ny. Håper det er like mye nytt å lære her inne som 1.trimester, men jeg lover jeg ikke skal mase hull i hodet på dere :)

 

Nå skal jeg ut å nyte finværet, så god sommer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo nesten gratulere deg selv om jeg er like fersk som deg!!! Har akkurat samme termindato som deg!

Lærer noe nytt hver dag, men samtidig er jeg veldig rolig, og avslappet i fht graviditeten!!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...