Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har hørt at man skal gi vann nå som det er så varmt. Men jeg får ikke i han noe vann, han bare spytter det ut igjen.. Virker som han ikke liker vann.. :S Har prøvd både kalt og lunka.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Han er 2,5måneder.. Helsestasjonen er stengt av en eller annen grunn i dag..
Ella i farta Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Nei jeg synes ikke du trenger å gi han vann når han er så liten...jeg gjorde aldri det? De kan jo bare få drikke mm eller mme for å slukke tørsten. Har aldri fått beskjed av noen helsestasjon at han skal ha vann jeg i hvertfall.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Okey... Jeg fikk beskjed på seks ukers kontrollen om å gjøre det når det ble varmt...
Espoir Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Hvis du fullammer skal du ikke vann. Da får han all væske han trenger, og også alle mineraler han svetter ut i varmen, så det er helt perfekt. Ingen babyer som fullammes og får nok morsmelk blir uttørket, spå de skal ikke ha vann i tillegg.
Ella i farta Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Men hvis du ikke får i han vann, så gir du heller mme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå