Gå til innhold

Koser meg med voksende mage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, jeg synes det er så koselig at magen synes for omverdenen og er faktisk skikkelig STOLT over den! Går og klapper meg på den hele tiden... Føler meg skikkelig bra og at jeg stråler. Det er det også flere som har sagt til meg (ikke for å skryte, da...) Flere som også er overlykkelige over den voksende magen sin??

SUKK, jeg er virkelig lykkelig gravid om dagen :-) Er 16+1 i dag.

Var forresten hos jordmor i dag og fikk høre den etterlengtede hjertelyden. Helt fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, magen vokser fort nå. Jeg er selv 20+2 og magen har vokst enormt mye bare de siste 3 ukene. Sambo sier han nesten kan se forskjell fra dag til dag...!!

Og lillegutt er meget aktiv, så det er skikkelig gøy!

Koser meg også med magen og syns det er skikkelig gøy å ha en mage å vise frem nå.

Tidligere så jeg bare småfeit ut, men nå er det ingen tvil :-)

Skrevet

Jaaa! Jeg deler denne fantastiske følelsen med deg!!!!!!! Det er utrolig og uvirkelig og absolutt amazing. Dagen er liksom full av eventyr og magi - til tross for sterk kvalme ennå. Jeg er 14 + 2 og synes selv magen min er diiger! På butikken her om dagen kom det to venninner av mamma og de lurte på om jeg var gravid, så magen må jo være ganske stor da. Nå som det er så varmt strutter den over skjørte kanten og små topper presses langt oppover, men det er herlig å strutte slik.Det gjør jeg med stor glede og stolthet. For tre dager siden begynte jeg også å kjenne liv og det var selvsagt en forundelig god følelse. Lillemann driver virkelig av og spretter rundt der inne!!! Ja, jeg er overbevist om at det er en gutt. Bir allikevel spennende med UL 4. juli.

Så vi får alle bare fortsette å kose oss med våre voksende mager!

Sommerkelm fra

Skrevet

huff, jeg har det nesten litt motsatt. kjempe glad for å være gravid og det var nøye planlagt, men syntes magen vokser rimelig fort og vekten spretter i været. feil årstid å legge på seg på når alle snakker om slanking:) er 23+3 og føler magen min er gedigen....har lagt på meg ca 5 kg:(noen kommenterer at jeg er stor. lure på hvordan det blir i mnd fremover da:)

Skrevet

gravidmage er deili! men gler meg til min blir litt meir fast og større!:) d blir digg! hehe, spragleknas-03.10.07, du er 23+3 veke og har lagt på deg 5 kg.. eg er 12 veke og har lagt på meg 4 kg allereie:) ups!

Skrevet

Min mage vises godt, er i 16. uke, men den er jo bare bløt og bred.. sist var det en liten hard kul, så jeg tror nok jeg blir litt mer stolt av magen når den blir litt hardere......

Skrevet

Hei Spragleknas.

Spørs hvør høy du er da, og hvordan kroppen din var i utgangspunktet (ganske slank, tipper jeg). Jeg er 21+ 0 og har lagt på meg ca 7 kg. Jeg får kommentarer på at "Ja, nå kan vi se at det er en kul der, ja." og "Du er nå så slank". Selv synes jeg at magen er kjempestor og at lår og bak har ekspandert en god del. Magen var ganske flat til vanlig, og nå kan jeg bare bruke bukser med bredt tøystykke øverst (type gravid-klær). Jeg er over 170 høy, altså ganske gjennomsnittlig. Men la det være sagt: Jeg stortrives med magen min, og har det helt topp!!! Endelig ser folk at det er mest baby og minst fett det som jeg går og bærer på ;-)

Skrevet

Jeg skriver meg på her :):):):) ELSKER voksende magen min og babysen, er sååååååååå koselig !!!!!!!! Føler meg vakker :):):) jeg er 19+4:)

Skrevet

signerer denne jeg og!

er 3 og siste gang jeg går gravid,så føler litt på at man skikkeli må nyte denne gangen..nå har det vært en del humper i min vei,men likevel godt å kunne glede seg over en voksende mage,og små spark som forteller at den er der...er forresten 22+0 om ..ja faktisk om tyve min..hihi!

Skrevet

sissy-mams:

hehe, ganske slank nei... vil ikke helt si det:) kanskje derfor jeg ikke trives med å gå opp i vekt å vokse når jeg ikke trivdes så kjempe godt med kroppen min før jeg ble gravid.. har alltid hatt litt slanking over meg...er ganske bred over hoftene og ikke så høy.. 1,66.. så føler meg snart bredere enn høy;) men for all del, kjempe stas med mage! den er "finere" nå når den begynne å få gravid mage form;) man er liksom ikke i tvil lenger:)fikk litt sol på kroppen igår, hjelper betrakrelig det, føler seg mye finere å freshere med en gang! god sommer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...