PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Nå i det siste har de funnet ut at de skal "pynte" ryggen min også Ser jo pokker meg ikke ut i måneskinn jo. Massevis med små ubehageligheter over hele ryggen og skuldrene....tror eg begynner å grine snart:'O Går dette bort etter fødsel? For dette kan jo ikke være annet enn hormonene som gjør...har aldri hatt kviser der før.... Jada, lenge leve forfengeligheten....men ærlig talt, dette e jo latterlig hehe:P
Luans mamma Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Du skal være glad for at du får dette bare under svangerskapet,du... Jeg er kvisefri når jeg ER gravid, jeg. Ellers har jeg kviser i ansiktet, på halsen, ryggen og litt på brystet.... Diane p-piller har heldigvis hjulpet meg til å holde mesteparten borte, men etter at jeg slutta på pilla og FØR jeg da ble gravid, så jeg ut som en pizza!!!! Nå er jeg i tvil om hva slags prevensjon jeg skal bruke etter graviditeten...
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Hmmm...finnes det ikke noe som hjelper? Noe man kan få på apoteket? Da tenker eg mer på om dette e noe som blir hengende igjen.... Brukte basiron før i ansiktet, men så ble huden min plutselig ømtåelig ovenfor denne kremen...(ikke brukt i svangerskapet altså) ...så må finne på noe nytt. Klerasil har hjulpet på de kvisene eg hadde i ansiktet ....men så var det resten da..
Luans mamma Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Min erfaring er at det kommer innenfra og er hormonelt. Så slike kremer og ansiktsprodukter har ikke hjulpet meg så veldig... Men det er jo alltids lov til å prøve. Det går nok over når du er ferdig med svangerskapet, og det er jo ikke lenge til, ser jeg =) Jeg er veldig spent på når og hvor mye som kommer tilbake når jeg er ferdig med svangerskapet....
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Kan jo være du e så heldig at det ikke kommer tilbake da:) Hos noen e slike endringer permanente:) Som f.eks vektøkning hehe:P Nei ikk elenge igjen nå, og eg gleder meg masse til å få tilbake kroppen min, gå masse tur osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå