Gå til innhold

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uka hatt et ømt punkt litt til venstre for navlen, ca der toppen av livmora er. Det er ømt når jeg trykker på det og utover dagen verker det ganske mye når jeg står og når jeg går. Dette gjør at jeg prøver å gå så lite som mulig, fordi det verker sånn. Jeg er nå 24 uker på vei. Er det noen som har opplevd noe lignende eller som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Det hadde jeg hele svangerskapet med mikrovampyren og det var visst helt normalt

Skrevet

Jeg har det også sånn, og har hatt det i noen uker nå.. En litt sånn brennende følelse helt øverst på magen.. Jordmor sa det kunne være at jeg var øm fordi bebien ligger og gnurer på samme sted mye..

Skrevet

Ok, takk skal dere ha. :) "Godt" å høre at jeg ikke er den eneste. Jeg har så lett for å bli overbekymra og gå og tenke på det hele tida, så da er det fint å høre at andre har hatt det på samme måte og at det er helt normalt. :) Skal heldigvis på kontroll på tirsdag, så da får jeg sjekket det opp ordentlig. Men nå klarer jeg forhåpentligvis å være litt roligere igjennom helga. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...