Gå til innhold

Hvem anbefaler dere på Majorstuaklinikken i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært der i uke 12, men nå vil jeg dra for å få noen søte bilder og film. Hvem anbefales det å gå til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

jeg var hos en utenlandsk mann, husker ikke hva han heter, men han hadde jobbet på et kjent forskningsinstitutt i London eller noe sånt. veldig hyggelig og morsom, og nøye. noen ganger litt vanskelig å forstå, men skjønte det andre gangen man spurte.

Skrevet

De er flinke alle sammen, men jeg har vært hos Peter Molnar flere ganger og er superfornøyd med han! Prater litt gebrokkent norsk, men er utrolig flink! Skal til han om et par uker igjen og er kjempespent selv! :-)

Skrevet

jah, han var jeg til på sånn fosterdiagnostikk... men nå er jeg litt usikker assa. får vel bare ringe å høre om hvem som ikke har ferie kanksje?

Skrevet

Jeg anbefaler Dag Harald Hovind tror jeg han het. Vi ble veldig fornøyd. Han var veldig hyggelig og lett å snakke med.

Skrevet

Veldig fornøyd med Cartsen Trolle :-)

Skrevet

Jeg har vært hos både Molnar og Trolle, veldig hyggelige, nøye og flinke begge to, kan anbefale begge to jeg. Tror Molnar er den eneste av de to som utfører 3D ul!

Skrevet

Dag Harald Hovind

Kjempekoselig person...

han vil jeg tilbake til!!!

Skrevet

ringte dit i sta og dag har slutta han =( det var teit!

Skrevet

Jeg har selv jobbet på Majorstuaklinikken. Og den gangen var det bare Peter Molnar som tok 3d UL. Personlig synes jeg den beste legen er Carsten Trolle. Rolig og tar seg god tid til pasientene sine. Men vet ikke om han utfører 3d... Ring og spør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...