Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Det har jo gått lang tid nå, og det er jo masse forsvinningssaker som aldri blir oppklart. Grusomt for foreldrene, spesielt det å ikke vite. Tror dere saken blir oppklart ?
frøken blå Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Ikke på lenge desverre.... Og da tror jeg ikke hun er i live. Huff, så grusomt for foreldrene og den stakkars lille jenta.
Ravna Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror i allefall ikke at hun blir funnet i live. Sjansen for at hun ble tatt av noen som ønsket seg et barn gjennom illegal adopsjon er nok forsvinnende liten. Så grusomt det enn er, er nok sjansen for at de ville ha henne til helt andre ting mye større.
It's all about me Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Dessverre tror jeg ikke hun blir funnet. Skjer det noen gang en oppklaring blir det om lang tid og da tror jeg ikke hun lever lenger. Bare en magefølese så jeg håper jeg tar feil.
KariMari Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Siden det er utlovet dusør i denne saken, tror jeg det er sjans for at Madeleine blir funnet. Håper virkelig det, må være et sant helvete for foreldre og familien å ikke vite..... Kommer selvfølgelig også an på hva som var formålet med kidnapping. Finnes jo de med alvorlig syke barn som betaler store summer for barneorganer. Det er skikkelig sykt.....Tenk å betale noen for å stjele et friskt barn, slik at det må bøte med livet for at barnet DITT skal kunne leve.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 En ting er å håpe noe, men for å være realistisk, så nei. Jeg tror ikke det.
Odine! Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror hun er død. :-( All oppmerksomheten kan likegodt ha ført til at de har"kvittet seg" med henne.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror hun blir funnet i løpet av sommern.. Bare en følelse jeg har.. Men om hun blir funnet i live tviler jeg på.. Har gått så lang tid nå.. Grusomt at sånne ting skjer...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror egentlig at hun blir funnet jeg da.. Men det som er ille er jo at det er maaaange slike saker som dette i verden. Det er bare denne som har fått så uendelig mye oppmerksomhet, og jeg er nok enig i det noen har uttalt at all oppmerksomheten kan ha negativ effekt... Kanskje hun blir drept pga dette fordi kidnapperne blir redde for å bli tatt...?? Off............. jeg blir helt kvalm av å tenke på slike saker......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå