Gå til innhold

Er det bare jeg som sliter i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker egentlig ikke være ute i varmen jeg. Pgs strekkmerker på overarmene (ja tenk dere det..hehe) så liker jeg ikke gå i singleter eller sånn heller. Så jeg klarer ikke sitte i sola.. Svetter som en gris når jeg er ute nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sole strekkmerkene, sånn at de ikke blir så synlige, veit du! :)

Jeg liker heller ikke sånn type varme som det er nå, gravid eller ei. Så jeg sitter inne når det er mye sol. man blir jo nesten lynsja om man innrømmer sånt, hehe.

Skrevet

Jeg sliter også nå, men det skyldes utelukkende at jeg er (høy)gravid, ellers hadde jeg nok nytt solen, for jeg elsker sommer og sol.

Skrevet

hater faktisk varmen nå......lille jenta sliter med å sove på natta pga at jeg ikke få rvarmen under 24+ på soverommet!!

uff.....fælt å si det men jeg ønsker meg noen dager med litt regn nå...og kanskje litt tordenvær:) det er så koselig å sitte inne da:)

Skrevet

Er det sant????

*løpe ut i solen og rive av seg singleten for å sole strekkmerker*

hehe..

Jeg syntes det er deilig ute sånn i forhold til været, men er så allergisk og kan ikke ta medisinene mine nå når snulla skal ha mm, da blir vi jo neddopet begge to, hehe.

Men men.. pleier å være en liten stundmellom nå en plass og før burota blomstrer som er ok.

Skrevet

Ville bare si ifra at du kan ta lokaltvirkende medisiner, som nesespray og øyedråper. Jeg sliter også med allergi, og jeg ammer. Ringte legen og fikk sterkere øyedråper og nesespray - og det er myyye bedre!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...