Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har en sønn på 5,5 år som sliter med sengevæting. Vi har prøvd alle gode råd, men det virker ikke. Prøver nå fotsoneterapi. Har hatt en behandling, og første natt våknet han og gikk på do. Har ikke skjedd siden han begynte å tisse på seg for 1,5 år siden. Andre natten var han HELT tørr, og i kjempehumør om morgenen...må jo ha vært en fantastisk følelse. I natt tisset han litt i nattbleien, men minimalt i forhold til slik det pleier å være. Ny behandling i morgen. Dette blir spennende!! Er av den oppfatning at legene feier det under teppet med at det er vanlig hos gutter og at de som regel vokser det av seg... Men hvorfor vente til de slutter, kanskje 12 år, hvis det kan behandles f.eks med fotsoneterapi. Det skaper mange vonde følelser og situasjoner hos både barn og foreldre, i forhold til overnatting, mobbing osv. Legen vår sa at hvis vi ville kaste bort pengene på slikt, fikk det være vår sak! Men nå er vi i gang, og håper det virker. Ser lovende ut da!!
Anne-B. Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jammen da har du jo godt nytt å fortelle legen deres da! ) Fotsoneterapi er godt for mye, hadde to behandlinger på snuppa for kolikk da hun var baby, og borte var magesmertene. Terapeuten sa til og med mens hun satt og masserte at "nå slipper det!" og så slutta ungen å skrike. Var målløs jeg.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Ja det var spesielt å være på behandlingen. Gjett om jeg skal fortelle legen om det virker. Skjønner ikke at de ikke kan være mer åpne for at alternative ting kan virke. Men alt må jo dokumenteres i dag. Det er på både godt og vondt! For meg er det logisk. Alt i kroppen henger sammen, og ved å trykke på ulike soner så hjelper du kroppen til å hele seg selv! Fantastisk egentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå