Gå til innhold

Er det noe bronkitt/halsbetennelse som går nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble smittet av sønnen til venninna mi. Jeg har vært syk nå i snart 2 uker.

Feber, vondt i halsen, hoster masse og med slim. Blir jo ikke bra.

Har brukt hostesaft men det hjelper ingenting.

Lurer på om jeg burde dra til lege og få noe medisin for dette, begynner å bli så lei.

Noen flere som har vært /er syke med de samme symptomene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. har nettopp hatt en runde på begge guttene mine, skal si det var slitsomt..! De hadde halsbetennelse begge to, og var veldig dårlig. Gikk til lege med de, de hadde halsbetennelse, så de fikk pencillin. Minstemann er 7 mnd og største snart 2 år.

Så har kusina mi som bor like ved nettopp hatt bronkitt også...

Sikkert lurt å ta en tur til legen ja! God bedring! :)

Skrevet

Mycoplasma (smittsom atypisk lungebetennelse) går og har gått en stund, vi fikk det hele familien med noen dager og ukers mellomrom....

Skrevet

Har dere gått på medisiner ? Gutten min på 1 år har ikke blitt smitta, sambo hadde vondt i halsen i et par dager bare.

Skrevet

Har hatt feber og vondt i halsen, tett i nesen og trykk i ørene :-( *sssyyyyynnnnd iiii mmmeeeeggg*

Samtidig med hodepine, og stikkende smerter i brystet når jeg hoster. Verdens kraftigste nys har jeg også hatt, som resulterer i en voldsom hodepine.

Har hatt det siden søndag. Og er jeg ikke bra på mandag går jeg til legen !!!

Skrevet

Huff! Hvor i landet er det dette går??

Skrevet

Da kan det nok komme til oss også.=( Vi bor ikke så langt unna. Best å hive innpå hvitløk da=)

Skrevet

Bor i bergen.

Men frykter det er airconditionen som har tatt knekken på meg :P hehe.

Skrevet

Uff ja går visst over hele landet sa de på legekontoret.. Min halsbetennelse synger på siste verset heldigvis. Fikk den 1.pinsedag og har hosta på slim, hatt "svelge-vondt" som vi sier her, har ergo ikke kunnet svelge en gang uten forferdelig vondt i halsen.

Litlå har også hatt noe, ble kjempeforkjøla og fikk øyebetennelse som måtte dryppes.. Så fikk jeg forkjølelsen også og så mannen min - skikkelig festlig..

Fikk apocilin av legen mot bakterier, men det var nok bare virus for det hjalp ikke med pencilinen.. har brukt cosylan på kvelden og det har hjulpe litt. Pluss snart ete 2 liter IS for å kjøle ned halsen. *fnis* Det og kald brus har hatt best virkning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...