Gå til innhold

nå maser jeg fælt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men noen som har tlf nr til Dr heggelund i L strøm? Klarer ikke finne d på nettet =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på D.r Heggelund, Lillestrøm på Google. Synes det kom opp mye rart, mange misfornøyde. Har du vært hos han før?

Skrevet

ikke vært hos han før nei... Fant nr hans da, men det fungerer ikke å ringe.

Jeg fikk han anbefalt her inne.. Håper han er ok. Gruer meg skikkelig hvertfall.

Skrevet

Prøv dr huseby på oslo city :) Kjempe flink mann, hyggelig og tar seg gooooood tid! Får deg til å tenke på helt andre ting mens han holder på..

Skrevet

He,he, det var rart å se det navnet her. Det er den mannen m fam som kjøpte vårt hus da jeg var 7 år gammel ( i Lommedalen). Husker han godt for han ringte oss hjem i 10 år etterpå og lurte på alt ang huset med strømbryter, vannkran osv, ikke mye huslig ;=0

Vet han er lege i lillestrøm. JA, ja det var vel ikke svar på spørsmålet:)

Skrevet

Nå har jeg vært der.

Huff , jeg var kjempenervøs , men men.

Jeg fikk null info om spiralen !!! Er ikke d litt rart? Han snakket bare masse om at gutten min var så stor , kan vel ikke bli sånn på morsmelk? Hva gir du han å spise??

Spurte om d var noe jeg måtte vite ang spiralen . Men ikke annet enn at jeg ikke måtte ha samleie på 2-3 dager.

Kom seff på etterpå at jeg burde visst litt mere...Ikke greit når man er nervøs nei.

Og tror han syns jeg var teit som ikke dro til fastlegen min å gjorde dette.

Men men , nå er det gjort i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...