mamma&piratene Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Men noen som har tlf nr til Dr heggelund i L strøm? Klarer ikke finne d på nettet =/
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Søk på D.r Heggelund, Lillestrøm på Google. Synes det kom opp mye rart, mange misfornøyde. Har du vært hos han før?
mamma&piratene Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 ikke vært hos han før nei... Fant nr hans da, men det fungerer ikke å ringe. Jeg fikk han anbefalt her inne.. Håper han er ok. Gruer meg skikkelig hvertfall.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Prøv dr huseby på oslo city Kjempe flink mann, hyggelig og tar seg gooooood tid! Får deg til å tenke på helt andre ting mens han holder på..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 He,he, det var rart å se det navnet her. Det er den mannen m fam som kjøpte vårt hus da jeg var 7 år gammel ( i Lommedalen). Husker han godt for han ringte oss hjem i 10 år etterpå og lurte på alt ang huset med strømbryter, vannkran osv, ikke mye huslig ;=0 Vet han er lege i lillestrøm. JA, ja det var vel ikke svar på spørsmålet:)
mamma&piratene Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Nå har jeg vært der. Huff , jeg var kjempenervøs , men men. Jeg fikk null info om spiralen !!! Er ikke d litt rart? Han snakket bare masse om at gutten min var så stor , kan vel ikke bli sånn på morsmelk? Hva gir du han å spise?? Spurte om d var noe jeg måtte vite ang spiralen . Men ikke annet enn at jeg ikke måtte ha samleie på 2-3 dager. Kom seff på etterpå at jeg burde visst litt mere...Ikke greit når man er nervøs nei. Og tror han syns jeg var teit som ikke dro til fastlegen min å gjorde dette. Men men , nå er det gjort i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå