Gå til innhold

vanlig at plagene forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert er teit spørsmål men.... Er nå gravid i uke 14, men har de siste dagene jeg ikke merket noe særlig til svangerskapsplagene. Har hatt SA tidligere og er jo redd for det... Men har jo også hørt at plager som f.eks kvalmen forsvinner. Men tidligere hadde jeg så vondt i brystene at jeg ikke kunne komme borti dem, og frotte laken var umulig å ha på senga da dette var fryktelig vondt når jeg snudde meg. Men nå føles jo brystene nesten helt normale igjen. Er dette vanlig? Jeg har vært mye uvel og sliten, og brystene har vært forferdelig såre. men nå er det meste borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er vanlig at symptomene avtar etterhvert. Jeg var kvalm frem til uke 15 ca, så forsvant alle symptomene følte jeg. Nå er jeg 23 uker, og føler meg nesten ikke gravid, bortsett fra sparking og større mage. Puppene er større, men ikke ømme.

Skrevet

Hei på deg.

Jeg var kvalm og uvel til uke 14-15 tror jeg , men hadde bare veldig ømme bryster helt i begynnelsen av graviditeten. Ga seg vel før uke 14-15 tror jeg. Nå er jeg i uke 27 og er i fin form - ingen ømme bryster:). En stund følte jeg meg knapt gravid, siden jeg ikke kjente liv enda, og ikke var uvel, men nå er det mye liv i magen, og har dessverre fått litt ryggplager, men ellers veldig fin form.

Lykke til videre :)

Skrevet

Mine er også borte..forsvant vel ca uke 15 tror jeg. Hadde ømme pupper, vondt i bekkenet og stikkinger i magen. Dagen før 17. mai (lang rolig dag pga syk 3-åring hjemme) forsvant alt sammen :o)

Kjenner det kanskje litt nå i bekkenet hvis jeg har gått langt og fort.

Er 18+4 nå, og håper det drøyer før de kommer igjen.

Skrevet

helt normalt at plagene forsvinner .. du skal være glad du er i form :) nå som du er i uke 14, kan du også glede deg over at du nå er kommet over i en mer sikker periode .. ( da sjansene for spontan abort er mindre etter uke 12) lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...