Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 hva skjedde ? jeg var ikke hjemme, så jeg fikk ikke sett det..
Mor til en stor og en liten Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Kjæresten til Rory fridde til henne på eksamensfesten som besteforeldrene hadde laget. Hun svarte ikke da men på eksamensdagen. Hun svarte nei og det ble slutt mellom dem :-( Kjempetrist! Hun ville oppleve mer og var ikke klar for å binde seg helt mens for ham var det giftermål eller ingenting! Ble skikkelig lei meg jeg!! Syntes de passa så godt sammen og hadde regna med hun skulle svare ja.
Erisa* Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 jeg vet ikke hvilken sesong det er, men her er et lite sammendrag: Rory har graduation, og besteforeldrene arrangerer et stort selskap i den anledning. Etter at besteforeldrene hennes har sunget en flott sang og alt er flott, kommer Logan fram og frir til Rory! Hun blir ganske satt ut, og vil ikke svare foran alle folkene, og ender opp med å ville tenke litt på det. Hun har jo fremdeles ikke fått jobb, og Logan skal til California for å jobbe der, og vil naturligvis at Rory skal følge etter. Samtidig er Lorelai litt usikker ang Luke, siden hun visstnok sang "I will always love you" til ham på en karaokefest forrige episode (som jeg ikke så), så de er rare i forhold til hverandre (som vanlig..). Rory møter Logan etter graduation, og de ender opp med å gjøre det slutt. Han vil satse, mens hun vil prøve avstandsforhold. Og så går det bare ikke. Triste saker. I Stars Hollow har Kirk fått det for seg at han vil sitte i en glassboks over town square uten mat og drikke i x antall dager, sær som alltid. nå kan jeg ikke huske om det var særlig mye annet som skjedde som er verd å nevne:)
Erisa* Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er forresten glad for at det ble slutt mellom Rory og Logan, for jeg har aldri likt ham.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 sa hun nei ?? ååh... så trist!! de er jo så søte sammen! hadde sagt ja, jeg ja hihi... var det siste episode eller ?
Miss L å di Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 aldri likt ham jeg heller... Likte Dean jeg. Hvor er han???
Erisa* Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Det lurer jeg også på! men fikk ikke han en unge og er i et ulykkelig forhold til mora til barnet?
Miss L å di Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 stemmer det... Hmm, men har var jo så peeen!! Trodde aldri jeg skulle si dette, men: drit i mor og barn å kom tilbake!! Ellers så kan det jo komme en ny en som er like pen og snill som Dean... Det hadde vel vært det aller beste.
bassen2 Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 syns hon passet best med nevøen til Luke eg...........det var sin gutt det........
Lykkeliten og jeg Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Helt enig. best med nevøen til luke =)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 det er sesong 7. for dem som lurte på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå