fleXibel Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Naboen har en liten hund som konstant bjeffer og bråker.. flere ganger jeg nesten har..................... klikka på den bikkja.. Vi har oxo en hund.. hu er med oss på gåturer (så sant jeg ikke skal til butikken...vil ikke sette henne fra meg utenfor butikken), elelr hun er ute med oss på gårdsplassen eller småturer ut med gubben når han skal røyke.. Siden vår ytterdør er på andre siden av huset og naboen ikke ser om vi er ute eller ikke med hunden (vil ikke være i hagen bak huset da naboen har revet ned gjerdet som skiller eiendommene våre da han bygga garasje og hunden vår er ikke så hypp på andre bikkjer eller kan begynne å farte rundt) så har naboen antatt at hunden vår er for det meste inne(hun er en del inne, men for all del hun får lufta fisen sin og ingen dager er like på utelivet liksom..gr det er så mange katter i området liker vi ikke å la hun stå aleine ute, skal bygge hundegård da.) så flere ganger har han sett på oss med det sleske smilet sitt og sagt... "er hunden deres hele tia inne hu eller???" Synes han kan passe på sin egen hund som irriterer vettet av nabolaget med gnålingen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå