Gå til innhold

4 netter med rier..


Anbefalte innlegg

Skrevet

4 netter med rier som gir seg på dagen. Er 4 dager over termin. Noen andre som har det sånn?? Og kanskje noen andre som har opplevd det og da hatt bra med åpning når fødsel endelig er igang?? Går jo an å håpe....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk sånn i nesten en uke, ikke spes vonde, mer som kynnere, men jeg kunne ligge i flere timer om natta og ha de helt regelmessig hvert 10.-15.min. Da jeg kom til kontroll hos jordmor var jeg helt moden og hadde 2cm åpning som hun tøyde til 3cm. Dagen etter tok de vannet, og 5 timer seinere hadde jeg 5cm åpning, nesten uten å ha følt smerte i det hele tatt, riene var ikke vondere enn kynnere er på slutten..

 

Det skjer nok noe hos deg også nå, du modnes sakte men sikkert!

Masse lykke til :-)

Skrevet

jeg har også gått med maserier i litt over en uke nå. har ikke vært på kontroll siden torsdag forrige uke, så vet ikke hvordan det ser ut nå, men på torsdag var jeg ca 2,5cm og det var bløtt og modent, men jordmora sa at det fortsatt kunne gå et par uker før fødselen var skikkelig i gang. håper det skjer noe snart, for nå begynner jeg å bli lei av å gå sånn her.

Skrevet

Jammen håpe det er på gang ja. Håper samtidig at det er litt åpning. Riene varer ca 1 min. Virkelig vonde på toppen, for så å avta.. Skikkelig lei no. Var så sikker på å få før tiden denne gangen og, men neida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...